Customer Care voor Skype for Business

Verint Monet WFM

Plan een demo of vraag hier meer informatie aan 

* verplichte velden

Verint Monet WFM

 

Workforce Management

Contactkanalen  Klant 4  Research 
 Verbeter Klantinteracties

 Plan werknemers in wanneer
je ze het meeste nodig hebt

Verhoog klantbetrokkenheid

 

plan een demo 

Klantbetrokkenheid, ook wel customer engagement, is voortdurend in beweging. Kleine en middelgrote bedrijven hebben oplossingen nodig die meegaan met alle veranderingen. Met de oplossing Monet van Verint heb je in je contact center dé oplossing om de personele bezetting optimaal te roosteren, servicelevels te verhogen en tegelijkertijd de kosten te verlagen. Monet is een SaaS oplossing, waarbij er dus geen installatie nodig is. Bovendien betaal je naar gebruik. Zo ben je verzekerd van een goede prijs-kwaliteit verhouding! 


Voordelen van Verint Monet
Het is een SaaS oplossing, installatie is niet nodig
Je betaalt naar gebruik en hebt een goede prijs-kwaliteit verhouding
Je verhoogt servicelevels
Je verlaagt je operationele kosten

Verbeter klantinteracties
ContactkanalenMet de inzet van de juiste skills op het juiste moment verbeter je het contact met je klant. Doordat de medewerkers met verschillende vaardigheden in je contact center op de beste manier worden ingezet, ervaren klanten een goede dienstverlening. Zij krijgen juist díe medewerker aan de lijn die hen het snelst en het beste kan helpen.

 

 

 

 

 

 

 

 

Plan werknemers in wanneer je ze het meest nodig hebtResearch
Gebruik je nog steeds spreadsheets om je personeel handmatig in te plannen? Met Monet vereenvoudig je de complexe taak van het plannen van je werknemers en verlaag je tegelijkertijd de kosten. 
Workforce Management-software helpt je om de betrokkenheid van klanten en medewerkers in evenwicht te brengen en kostenbeperkingen over afdelingen te realiseren. 
Deze cloudoplossing helpt organisaties bij het nauwkeurig voorspellen van werknemers door trends in je contactcenter te volgen.
Gebruik je Salesforce? Workforce Management voor Salesforce kan worden geïntegreerd in zowel het ACD- als Salesforce-casebeheersysteem om meer zichtbaarheid te bieden rondom algemene activiteiten.

 

 

Verbeter betrokkenheid van klanten en medewerkersKlant 4
Excellente klantenservice helpt je om je te onderscheiden van de concurrentie. Steeds vaker kiezen klanten bedrijven en producten op basis van het niveau van klantenservice dat ze krijgen. Maak je van klantenservice een prioriteit in jouw organisatie? Kan jij alle aspecten van je klantinteracties bekijken?

 

 

 

 

 

 

 

 

 Workforce Management combineert oplossingen voor personeelsbeheer en biedt een complete aanpak voor contactcenters om:

de bedrijfskosten te verlagen
realtime roosteropvolging te monitoren
de prestaties van werknemers te verbeteren
en de klantervaring te verbeteren

 neem comtact met me op

logo verintMet ons Verint portfolio helpen wij onze klanten om de klantbetrokkenheid te optimaliseren. De klantbetrokkenheid beschrijft de mate van de interactie die afzonderlijke consumenten in de loop van de tijd direct of indirect met een merk hebben.

De voordelen van Customer Engagement Optimization

CEO Verint 2CEO Verint 1

CEO Verint 3CEO Verint 4
Bij klantbetrokkenheid draait het allemaal om proactief zijn en actie ondernemen. Als dat goed gebeurt, kunt u er de vruchten van plukken. Gaat dat niet goed, dan zet u de deur open voor de concurrentie.

 

Verrijk interactie met klanten

Door de reis en interactie met de klant af te stemmen op de beschikbaarheid, vaardigheden en bekwaamheden van medewerkers, maken onze oplossingen het voor uw medewerkers eenvoudig om persoonsgericht te zijn.

Bedrijfsprocessen verbeteren

Tegenwoordig gebruiken toonaangevende organisaties klant- en medewerkerinzichten vanuit meerdere kanalen om de reis van klanten in kaart te brengen, betrokkenheidskansen vast te stellen en acties die leiden tot positieve en negatieve ervaringen te meten.

Personeel optimaal inzetten

Optimaliseer het personeelsbestand door het juiste aantal betrokken, goed presterende medewerkers te hebben die in staat zijn om een efficiënte klantenservice met een uitzonderlijke kwaliteit te leveren.

 

verint verrijk interactiesverint personeel optimaal inzetten

verint bedrijfsprocessen verbeteren

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Volledig geïntegreerde, cloud-gebaseerde, omnichannel customer engagement oplossing

Pure Cloud G2

Het woord van het jaar in de wereld van klantcontact is “agile”, het meebewegen met de klant. En dat is precies waar PureCloud voor is. PureCloud laat klantgerichte organisaties eenvoudig en snel een contact center opzetten en gebruikers en functionaliteiten toevoegen zonder downtime. 


Schaalbaarheid, flexibiliteit en veiligheid zijn maximaal geborgd door de architectuur die is gebaseerd op Amazon Web Services (AWS). De betaling per maand en per gebruiker zorgt voor een bedrijfsinvestering met een laag risico en hoge toegevoegde waarde.

Interactive Intelligence heeft PureCloud ontwikkeld voor organisaties die hoge eisen stellen aan de technologische ondersteuning van hun klantcontact en geen grote investeringen willen doen in hardware, installeren en onderhoud.

PureCloud werkt op abonnementsbasis en wordt snel en op maat ingericht. Het op- en afschalen van gebruikers is mogelijk per individuele werknemer en de gewenste functionaliteit wordt naar wens toegevoegd. Dit vertaalt zich in een oplossing die altijd precies past bij de organisatie, zowel qua omvang als qua functionaliteit.

Biedt uw klanten de omnichannel service die zij van u verwachten en verkrijg inzicht in de klantbeleving. Blijf uw concurrentie een stap voor door de klant- en agentervaring continue te verbeteren!
Met deze cloud oplossing kunt u in slechts enkele dagen aan de slag.

GoldPartner Logo RGB
PureCloud is onderdeel van het PureCloud Platform. Schaalbaar, betrouwbaar en veilig
PureCloud Collaborate – De oplossing voor real time samenwerken en content management
PureCloud Communicatie – De functionaliteit van Collaborate plus IP PBX
PureCloud – De functionaliteit van Communicate plus Omnichannel klantbeleving

CC4Skype banner NL

CC4Skype is Customer Care software voor intuïtief klantcontact en volledig geïntegreerd met Skype for Business. Eenvoudig in zowel gebruik, het genereren van rapportages, beheer en implementatie, ontworpen vanuit het oogpunt van de gebruiker. CC4Skype is een volwaardige customer care oplossing, waarmee u de klantbeleving naar een hoger niveau tilt. Intuïtief kunnen communiceren en werken staat bij de ontwikkeling van onze oplossingen voorop. Met deze oplossing voegt u waarde toe aan uw Skype for Business omgeving.

CONTACT
Neem voor meer informatie contact met ons op 

  • bel ons op telefoonnummer 088 - 2 680 780
  • stuur een e-mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
  • of vul hier uw gegevens in