Alle nieuwsberichten

Frontline doneert Kika stichting kinderen kankervrij

Vandaag maken wij met TROTS € 1.200 over naar de Stichting Kinderen Kankervrij, beter bekend als Kika. We hechten waarde aan de mening van onze klanten en daarom stuurden wij ons jaarlijkse klanttevredenheidsonderzoek. Voor iedere klant die dit invulde, doneerden wij € 25. Op die manier dragen we bij aan het goede doel én verbeteren we tegelijkertijd onze dienstverlening. Win-win situatie toch?  


De uitkomsten
De kwaliteit van onze dienstverlening, het meedenken en onze kennis en kunde worden hoog gewaardeerd. De veranderingen in de klantcontact branche gaan snel. Onze klanten verwachten daarom een nog meer pro actieve houding en zien hier voor ons de rol om mee te helpen (sneller) te innoveren.  

Ook vroegen wij naar de uitdagingen die komende jaren op hen afkomen. Daar zien we vooral dat een echt omnichannel contact center nog steeds de grote wens is bij veel organisaties. Ook de integratie van nieuwe kanalen en de koppeling van (nieuwe) systemen met het communicatieplatform wordt als uitdaging gezien.

De komende periode gaan we aan de slag met ons verbeterplan en merken onze klanten dat wij de dienstverlening verder aan het optimaliseren zijn.     

 

De Stichting Kinderen Kankervrij (KiKa) werft fondsen voor onderzoek naar kinderkanker. Het doel is de genezingskans te vergroten. Steun jij hen ook?

Selfservice sucks rocks

 

De meeste organisaties die ik spreek zijn het er over eens: zet automatisering en/of selfservice in voor contacten die irritant zijn voor de klant. Toch is het voor veel organisaties nog lastig om dit goed te organiseren. Ik was daarom ook erg verrast toen ik hier recent een mooi voorbeeld van tegen kwam.


Met het inruimen van de vaatwasser haalde ik de dop van mijn dochters drinkbeker uit elkaar. Nee hè, scheurt de rubberen afdichting doormidden. De beker was al wat ouder, dus het was te verwachten dat dit een keer zou gebeuren. Toch jammer dat hierdoor de beker niet meer te gebruiken was. 

Via mijn mobiel google ik op ‘Mepal onderdelen’. Bovenaan bij de shopping resultaten zie ik direct het onderdeel dat ik nodig heb. Een setje voor maar 2 euro! 

Google afbeelding MepalEnigszins verrast dat ik gelijk beet heb, klik ik door en bestel drie setjes (vanwege de verzendkosten van 1 euro ?), betaal met mijn app en krijg de melding dat de setjes morgen al thuis worden bezorgd. Dit hele proces duurde al met al slechts 2 minuten. 


Gevolg? Ik ben een promotor van Mepal geworden (marketing), ik heb mezelf een hoop gedoe bespaard (klanttevredenheid) en Mepal heeft geen kosten gemaakt voor het afhandelen van een onnodig klantcontact (efficiency). Iedereen blij!!


Het was vast niet zo veel werk om dit mogelijk te maken: kleine betaalbare setjes samenstellen, toevoegen aan je webshop en daarna zorgen dat Google het weet te vinden. Waarom is dit soort selfservice dan toch zo bijzonder? Wat ik vaak merk is dat het vooral lastig is om in je organisatie goed zicht te krijgen op de echte klantvraag. Het helpt daarom om je gesprekken eens wat dieper te analyseren met bijvoorbeeld een Interaction Analytics oplossing. Kijk eens met een frisse blik naar je contact reasons door ze te plotten in een Value/Irritant Grid:

Value Irritant GridNa het plotten van je contact reasons pak je er eerst eens één op en hiervan breng je de journey in kaart. Dan begint het moeilijkste. Kijk eens met heel andere ogen naar de vragen die achter deze contact reason schuil gaan. Bij dit proces kunnen je klanten vaak erg goed helpen. 


Wil jouw organisatie hulp om met andere ogen naar de vragen van je klanten te kijken? Je kunt me natuurlijk altijd bellen!

Henk H

+31 88 26 80 746
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Frontline Ordiginal partnership


VIANEN, 9 april 2019 - Frontline Services heeft een partnership gesloten met ORdigiNAL voor het leveren van een Microsoft Unified Communication oplossing uit de cloud. Vanuit het IBM datacenter in Amsterdam levert Frontline een cloud dienst, gebaseerd op Office 365, bestaande uit Bizskype en CC4Skype. Klanten hebben hiermee de beschikking over een omnichannel klantcontact oplossing op basis van Skype for Business. 


Met het partnership wordt invulling gegeven aan de groeiende marktvraag naar Skype for Business in combinatie met een omnichannel klant contact center. De geïntegreerde clouddienst is beschikbaar voor organisaties van 10 tot 1000 gebruikers en biedt veel voordelen zoals: 

Rijke communicatie- en klantcontactfunctionaliteiten
Snel beschikbaar 
Schaalbaar naar behoefte 
Betalen naar gebruik

 

Bizskype en CC4Skype: de klantcontactoplossing uit de Cloud
BizSkype is een krachtige, provider onafhankelijke, telefonie-oplossing, gebaseerd op Skype voor Business en Office 365. Gebruikers kunnen met BizSkype in- en uitgaande telefoongesprekken via Skype for Business voeren, online samenwerken en de beschikbaarheid van medewerkers monitoren. 

De naadloze aansluiting met CC4Skype maakt het daarnaast mogelijk om alle voorhanden zijnde contactmomenten op een efficiënte wijze te routeren. Bijvoorbeeld naar een beschikbare medewerker met de beste kennis van een specifiek onderwerp. Deze krachtige routering werkt voor alle kanalen zoals telefonie, e-mail, webchat of Social Media gesprekken. Daarnaast biedt de combinatie uitgebreide historische en real-time rapportages. 


Unified Communications vraagstukken
“Frontline is trots op haar integratie van CC4Skype met BizSkype. Niet alleen onze Cloud oplossingen passen naadloos in elkaar, voor onze organisaties geldt hetzelfde. ‘Transparant’ en ‘doen wat je afspreekt”, aldus Hans Reuver, Algemeen Directeur van Frontline.

“ORdigiNAL is verheugd dat we onze Clouddienst BizSkype kunnen aanvullen met een geïntegreerde ‘state of the art’ omni-channel klantcontact oplossing als CC4Skype”, vervolgt Meeuwis Vermeer, Business Developer BizSkype. “Hiermee kunnen we nog meer als een integrale Clouddienst alle type bedrijven bedienen op het gebied van uitgebreide Unified Communications vraagstukken. Met deze nieuwe samenwerking tussen ORdigiNAL (BizSkype) en Frontline (CC4Skype) is een complete klantcontact oplossing voor Skype for Business ontstaan, volledig beschikbaar in de Cloud.”



Ondertekening ORdigiNAL Frontline1
 Ondertekening door Jordy Onrust (ORdigiNAL) en Hans Reuver (Frontline)

About ORdigiNAL
ORdigiNAL stands for: “Offering digital solutions to its users in an original way”
Every new year has brought changes for ORdigiNAL so far, in the range of solutions, new services and services, but also new colleagues, regions and business partners. ORdigiNAL is now active throughout Europe and our team is growing every year.
Our mission: ORdigiNAL wants to offer digital solutions to its users in an original way. Through personal contact with our employees, we want to provide our customers with the best possible service.


Over Frontline
Frontline (Vianen, 32 medewerkers, opgericht in 1990) is expert in innovatieve klantcontactoplossingen. We creëren toegevoegde waarde en verbeteren de klantbeleving voor organisaties in de Benelux. Onderscheidend zijn de duurzame oplossingen, service en expertise van de mensen. De verschillende oplossingen en diensten geven invulling aan de volledige customer journey voor klanten. Hierdoor werken organisaties efficiënter, dalen de kosten en stijgt de klant- en medewerker tevredenheid. Wij creëren klantbeleving!

Callexcell mens techniek Frontline

Callexcell is een groeiend facilitair contact center in België met op dit moment ruim 900 medewerkers. 

  • Hoe werken mens en techniek samen bij Callexcell? 
  • En hoe ondersteunt een partner als Frontline hen daarbij? 
  • Welke innovatieve mogelijkheden biedt de toekomst die voor Callexcell interessant zijn? 
  • En bovenal, hoe waarborg je de kwaliteit van je dienstverlening? 


Karin Van De Velde en Pieter Jaeken nemen je mee in de wereld van klantcontact bij Callexcell

 

Bekijk de video

Genesys gold partner award

Genesys, wereldwijd leider in omnichannel customer experience en contact center oplossingen, heeft ons voor het tweede jaar op rij de status van Gold Partner toegekend. Tijdens een bezoek aan het hoofdkwartier van Genesys in San Francisco, werd de award aan Hans Reuver uitgereikt. En daar zijn we trots op!


Als één van de 35 Gold Partners wereldwijd, voldoen wij aan de eisen die door Genesys gesteld worden:
We voldoen volledig aan de training- en certificeringseisen van het complete portfolio
We hebben een volledig ingerichte demonstratie-omgeving
En we hebben een volledig ingerichte en opgeleide serviceorganisatie, die 24x7 beschikbaar is


Roger Beckand Verwee, senior account executive channels Benelux van Genesys: “Onze partner community is voor ons ontzettend belangrijk. Gold Partner is de hoogst haalbare status. Hierbij stellen we hoge eisen aan partners. Frontline past goed bij Genesys door hun kennis, ervaring en innovatief vermogen. Daarbij streven we hetzelfde doel na: onze gezamenlijke klanten de beste customer experiences leveren. Een terechte award dus!”

Search

Meld u aan voor onze nieuwsbrief

Wij gebruiken de gegevens die u op dit formulier verstrekt om u te informeren via onze e-mail nieuwsbrief. Hiermee brengen we u op de hoogte van evenementen en interessante nieuwsfeiten uit de branche.

U kunt op elk moment van gedachten veranderen door op de link Abonnement opzeggen te klikken in de voettekst van elke email die u van ons ontvangt, of door contact met ons op te nemen via marketing@frontline.nl. We zullen uw gegevens met respect behandelen. Bezoek onze website voor meer informatie over hoe wij omgaan met uw privacy. Door op aanmelden te klikken, stemt u ermee in dat wij uw gegevens mogen verwerken in overeenstemming met deze voorwaarden.

* verplicht veld