Alle nieuwsberichten

Frontline behaalt genesys gold partner Status

Vianen, 21 maart 2017 - Genesys, wereldwijd leider in omnichannel customer experience en contact center oplossingen, heeft Frontline benoemd tot Gold Partner binnen het Genesys-partnerprogramma. Deze hoogst haalbare status werd op 13 maart met de contractondertekening vastgelegd.

Frontline houdt zich bezig met het ontwerpen, implementeren en beheren van innovatieve contact center oplossingen. Zij waren al een zeer gewaardeerde en belangrijke partner van Interactive Intelligence. Na de overname door Genesys was het voor hen belangrijk om de succesvolle samenwerking te continueren. De Gold partner status van Genesys kent echter aanzienlijk strengere eisen. Frontline heeft dan ook een slag gemaakt in de expertise om zo klanten kunnen te voorzien van hoogwaardige oplossingen en diensten. 


Het “Gold Certified Partner program contract” is ontworpen om de expertise van partners te erkennen. Deze status kent Genesys dan ook toe aan partners op basis van zeer strikte criteria:

- Volledig voldoen aan de training- en certificeringseisen van het complete portfolio

- Een volledig ingerichte demonstratie-omgeving

- Volledig ingerichte en opgeleide serviceorganisatie, welke 24x7 beschikbaar is

 

Roger Beckand Verwee, senior account executive channels Benelux van Genesys: “Onze partner community is ongelooflijk belangrijk en we stellen dan ook hoge eisen aan onze partners. Door hun kennis, ervaring en innovatief vermogen past Frontline goed bij Genesys en daarnaast streven we hetzelfde doel na om onze gezamenlijke klanten de beste customer experiences te kunnen leveren.”

Marcel Reuvers, Algemeen Directeur van Frontline: “We zijn erg trots op deze bereikte status. Het is een bevestiging van het goede werk van afgelopen jaren.  Het Frontline team bestaat uit toegewijde medewerkers die begrijpen hoe belangrijk klantcontact is. Ook onze klanten waarderen de inzet over de eerste maanden van 2018 met een score 8,2.”

 Ontwerp zonder titel 1

Van links naar rechts: Kim de Boer (Genesys), Roger Beckand Verwée (Genesys), Marcel Reuvers (Frontline) en GertJan Coolen (Frontline)

 

 

Genesys pakt uit op Multichannel

Naarden, 20 maart 2018 – Genesys, wereldwijd marktleider in omnichannel-oplossingen voor customer experience en contact centers, pakt weer groots uit tijdens Multichannel 2018 op 18 en 19 april in De Fabrique. Thema van het Genesys Multichannel Theater is dit jaar ‘Contact Center 2020; Are You Prepared?’

Centraal staan de nieuwe technologieën en ontwikkelingen die op redelijk korte termijn het contact center gaan binnenkomen. Omdat klanten er om vragen of omdat organisaties er hun dienstverlening weer een stap verder mee kunnen brengen. Genesys laat onder andere zien hoe Virtual Reality kan worden ingezet voor het klantcontact en hoe belangrijk het is om de mogelijkheden van Artificial Intelligence (AI) en agenten van vlees en bloed te combineren in Blended AI. 

Farid Tabarki en Martine Ferment

Externe keynote speaker is Farid Tabarki, founding director van Studio Zeitgeist en columnist bij Het Financieele Dagblad. Hij zal in het Genesystheater dieper ingaan op veranderingen in de contact center business en de invloed daarvan op organisaties. 

Martine Ferment deelt haar visie en best practices over Artificial Intelligence (18 april) en over multi- en omnichannel (19 april). Naast haar werkzaamheden voor Ferment Management is zij voorzitter van de stichting Klantinteractie Research Center, auteur van contact-centerpublicaties en docent op diverse MBA- en Masteropleidingen.

De praktijk

Centraal Beheer en Cloudoe vertellen hoe zij uit het niets op korte termijn een contact center van 400 seats realiseerden voor Serious Request met behulp van PureCloud. Een interessant verhaal voor iedereen die snel wil kunnen schalen met een contact center en locaties.Daarnaast geven diverse demo’s een goed beeld van de mogelijkheden van de Genesys-platforms.

Aanmelden

Multichannel 2018 is gratis toegankelijk maar registratie is wel verplicht. Registratie en aanmelding voor de verschillende sessies kan op www.multichannelconference.nl/genesys

Genesys komt met marketplace

 

Naarden, 12 maart 2018 - Genesys (www.genesys.com), wereldwijd leider in omnichannel customer experience en contact center oplossingen start met een samengevoegde Marktplaats, de AppFoundry, met alle integraties voor het hele Genesys portfolio, inclusief de platforms PureEngage, PureConnect en PureCloud.
De nieuwe AppFoundry geeft klanten via één interface toegang tot het ecosysteem van pre-built integraties voor het Genesys Customer Experience Platform. Met de innovatieve één-klik-installaties kunnen bedrijven een nieuwe integratie in 30 seconden installeren en configureren, met de snelste time-to-value als resultaat.

Duizenden klanten van Genesys in iedere branche en industrie, waaronder financiële dienstverlening, detailhandel en gezondheidszorg, gebruiken tenminste één integratie die beschikbaar is in de AppFoundry. Op dit moment staan er meer dan 200 applicaties, integraties en diensten in de AppFoundry, een stijging van 100% sinds midden 2016. Leidende partners zijn ondere andere Amazon, Plantronics, Jabra en Vidyo.

Start met PureCloud
Genesys rolt deze functionaliteit eerst uit voor PureCloud die nu naar behoefte kan worden geïnstalleerd en geconfigureerd. Aankopen met één klik zal naar verwachting worden toegevoegd voor PureCloud aan het eind van dit jaar. Genesys verwacht deze mogelijkheden uit te breiden naar de rest van het portfolio zodat dezelfde gemakkelijk integratie vanaf de tweede helft 2018 ook beschikbaar is voor zowel de cloud- als de onpremise versies van PureEngage en PureConnect.

DeAppFoundry bestaat nu uit eersteklas oplossingen voor customer experience, employee engagement en business optimization. Hieronder zijn gespecialiseerde applicaties voor CRM, workload management, analytics, betalingsverwerking, marketing automation, digitalisering, selfservice, outbound, artificial intelligence, workforce optimization, samenwerking en kennismanagement. Alle partnerintegraties worden door Genesys streng getoetst om te garanderen dat ze voldoen aan de hoge eisen aan functionaliteit en potentiële waarde voor de klant.

DevFoundry
De Genesys AppFoundry wordt ondersteund door de DevFoundry van het bedrijf, een development support community met bijna 1000 actieve leden, een stijging van 400% in minder dan twee jaar. De DevFoundry levert tools, diensten en best practices zodat developers snel nieuwe innovaties voor het Genesys Customer Experience Platform kunnen bouwen en op de markt brengen.

Albert Jan Scholtalbers stelt zich voor

Wie ben je?
Albert-Jan Scholtalbers, 48 jaar uit Almere. Verloofd en al bijna zes jaar trotse vader van een prachtige dochter. Ik ben avontuurlijk ingesteld, houd van uitdagingen en tevreden klanten.

Werkt als 
Senior Support Engineer

Waar houd je je bij Frontline mee bezig? 
- 2de lijns werkzaamheden bij klanten 
- Vullen van de interne Wiki pagina met alle issues die lastig waren om op te lossen, zodat een volgend, soortgelijk issue sneller opgelost wordt
- Zorgen voor tevreden klanten 

De grootste uitdaging in mijn werk is
Meer kennis verkrijgen op gebied van SIP en rapportages/statistieken.

Ik ben trots op
- Het feit dat klanten naar mij vragen
- De realisatie van een ruim gevulde Wiki. Dit niet alleen meer door mij, ook in groeiende mate door collega’s
- Opzetten van procedures voor repeterende activiteiten om zo fouten te voorkomen en de kwaliteit van de werkzaamheden te vergroten. En dat deze ook steeds meer door collega’s gebruikt worden

Heb je nog een Gouden Tip?
Investeer je geld wat je over hebt in Bitcoins en HODL. Laat je niet verleiden tot verleidelijke winsten bij Alt coins. Dat laatste is meer vergelijkbaar met een casino.

Wat ik verder nog kwijt wil
Geniet van het leven, want dat duurt maar even. En gezond zijn is het grootste geschenk dat je maar kan krijgen.

Buitenlandse zaken op Multichannel

Hoe scoor je continu een 9+ in klanttevredenheid? 24 uur per dag, 7 dagen per week staat het frontoffice in Den Haag klaar om vragen uit alle windstreken te beantwoorden. In vier talen. De afgelopen jaren heeft het Ministerie van Buitenlandse Zaken sterk geïnvesteerd in de vernieuwing van dienstverlening. En het Ministerie is nog niet klaar.


Hoe ontwikkelen zij deze dienstverlening verder in de komende periode? En wat zijn de uitdagingen in een complexe wereld, met ook 140 ambassades die invloed hebben op deze dienstverlening? Deze en meer vragen komen aan bod in deze interactieve sessie.

Op 19 april neemt Daniël Timmermans je tijdens Multichannel Conference mee in hun uitdagingen. Zien we u daar? 

 

AANMELDEN1

Over de spreker:
Daniël Timmermans
Daniël is altijd gericht op de vraag hoe de overheid mensen zo goed mogelijk kan helpen, met als resultaat simpele en menselijke dienstverlening. Inmiddels is hij ruim 15 jaar werkzaam als manager binnen dienstverlening in de overheid. Zowel bij de Rijksoverheid (ministerie van Algemene Zaken en nu Buitenlandse Zaken) als gemeenten en uitvoeringsorganisaties zoals het CAK.

Search

Meld u aan voor onze nieuwsbrief

Wij gebruiken de gegevens die u op dit formulier verstrekt om u te informeren via onze e-mail nieuwsbrief. Hiermee brengen we u op de hoogte van evenementen en interessante nieuwsfeiten uit de branche.

U kunt op elk moment van gedachten veranderen door op de link Abonnement opzeggen te klikken in de voettekst van elke email die u van ons ontvangt, of door contact met ons op te nemen via marketing@frontline.nl. We zullen uw gegevens met respect behandelen. Bezoek onze website voor meer informatie over hoe wij omgaan met uw privacy. Door op aanmelden te klikken, stemt u ermee in dat wij uw gegevens mogen verwerken in overeenstemming met deze voorwaarden.

* verplicht veld