Alle nieuwsberichten

Voor boven nieuwsberichten Frontline

Ben je klaar voor 2019?!

Je jaarplan staat in de steigers, de medewerkers zijn beoordeeld, beloond en we gaan straks een fijne tijd in met de feestdagen. In januari ga je er weer helemaal tegenaan met het nieuwe jaarplan 2019!

Realitycheck! Je jaarplan is gedoemd te mislukken…De werkelijkheid leert dat 99% van de organisaties hun jaarplan niet halen – en dat wel beloofd hebben aan hun directie….zij zijn gedurende het jaar druk bezig om zaken goed te praten, bij te sturen, uit te zoeken etc. Vermoeiend nietwaar?

Hoe slagen managers er nu in, om het jaarplan te halen? En succesvol te worden afgerekend op de jaardoelen, tussentijdse metingen tegen die doelen en de eigen beoordeling? In het event “KIRC Benchmarkplein”, op 13 december a.s., kom je op een leuke, informele, snelle en spontane manier in contact met vakgenoten en experts. Je kunt rechtstreeks putten uit de kennis van KIRC en van haar sponsoren. Een wereld aan informatie, gewoon voor het grijpen!

 

Een schat aan informatie

KIRC bestaat al 7 jaar en doet maandelijks onderzoek. Dat is een schat aan informatie! Wat denk je ervan om in één middag deze schat te gaan gebruiken voor je eigen doelen: jouw jaarplan 2019? Zoek je benchmarkinformatie – wij vinden het vast in onze databases! We hebben meer dan 1000 vragen gesteld in de afgelopen jaren over allerlei kenmerken van klantcontact aan meer dan 1000 respondenten. En ook de sponsoren onderzoeken veel. Denk aan de superinteressante onderzoeken van bv Verint, Dimension Data, Teleperformance, KSF, KCM en anderen over klantcontact. En met de informatie die KIRC heeft verzameld in de afgelopen jaren, nemen de mogelijkheden voor het afleiden van inzichten enorm toe. Op het KIRC Benchmarkplein profiteer je van al deze inzichten om beter te kunnen werken, de markt beter te kunnen bedienen, performance uit te breiden en de risico's te verminderen.

 

Kom halen en brengen! 

Tijdens het KIRC Benchmarkplein event delen wij alle informatie die we hebben. Dat gaat als volgt: je vraagt (beveiligd) wat je wilt weten, en wij zoeken het op! Maak gebruik van alle informatie die er is in Nederland, in één middag! Het grootste, persoonlijke kennisdelingsevent in klantinteractie in Nederland. Ook bespreken we tips en tools om je tijd, energie en moeite zo te richten dat je jouw 2019 doelen kunt doorlichten, nog meer kunt focussen op wat ertoe doet en de dingen ook echt kan bereiken die je wil bereiken.

 

Informatie vinden en succes behalen met uw jaarplan 2019? Het Benchmarkplein helpt u om structuur in ongestructureerde informatie te krijgen.

Laat ons weten als je interesse hebt via: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

 

Jouw mening telt

 

Wij verbeteren onze dienstverlening. Jouw mening telt!

Hoe ervaar je onze klantvriendelijkheid? 
Hoeveel moeite heeft het je gekost om je ticket opgelost te krijgen? 
Hoe beoordeel je de afhandeling van het ticket?


Regelmatig vragen wij aan klanten hoe zij onze service ervaren. Zo verbeteren wij onze dienstverlening en spelen we in op hun wensen. 

Als belangrijkste punt ter verbetering kwam de automatische update melding vanuit ons ticketsysteem naar voren. We zijn dan ook blij om te kunnen melden dat wij de volgende verbetering hebben doorgevoerd:

- De automatische communicatie over tickets is verbeterd - Voorheen ontvingen klanten een notificatie dat er een update was op het ticket. Er moest vervolgens ingelogd worden op het systeem om te zien welke update het was. Nu ontvangt de klant een e-mail waar de update als tekst in staat zodat het direct duidelijk is wat de update betreft. 

 

Daarnaast is er door het tevredenheidsonderzoek duidelijk geworden wat onze klanten het belangrijkst vinden in het contact met de Servicedesk. Als belangrijkste factoren komen naar voren:

Oplossend vermogen 
Snelheid 
Afspraken nakomen

Met gerichte trainingen voor onze Servicedesk medewerkers is het oplossend vermogen verder gestegen. Door hen ook inzicht te geven in de SLA die wij met onze klanten hebben, wordt hier naar gehandeld. Tot grote tevredenheid gezien de stijgende cijfers. 

 

Blijf je ons helpen onze dienstverlening te verbeteren? 

Het tevredenheidsonderzoek is voor ons erg waardevol. Zo verbeteren wij continu onze service en dienstverlening. 
Binnenkort sturen wij onze klanten weer het jaarlijkse imago-onderzoek. Dat geeft ons ook weer veel inzicht in zaken die aandacht nodig hebben. Help je ons weer mee te verbeteren door deze in te vullen?

Genesys top 5 Gartner

Naarden, 28 september 2018 - Genesys, wereldwijd leider in omnichannel oplossingen voor experience en contact centers, hoort bij de top vijf leveranciers op basis van omzet in het recente rapport van Gartner ‘Market Share Analysis: Customer Experience and Relationship Management (CERM) Software, Worldwide, 2017’. Genesys ziet dit als erkenning van hun positie als topspeler in deze markt en benadrukt het dat zij de enige pure-play leverancier zijn in de top vijf van customer experience leveranciers.

De oplossing van Genesys brengt de afdelingen service, sales en marketing samen zodat bedrijven de volledige customer journey kunnen managen.

Paul Segre, CEO van Genesys: “Het is lastig voor bedrijven om de customer journey in zijn geheel te begrijpen. Daarom zijn we in het bijzonder trots dat we al meer dan 11.000 merken over de hele wereld helpen bij het slechten van de muren tussen de verschillende klantgerichte afdelingen die daarmee de holistische, consistente ervaringen kunnen realiseren waar klanten om vragen.” 

Hij voegt daar aan toe: “Voor ons is het feit dat Gartner een Market Share Analysis introduceert gefocust op CERM een signaal van de groeiende versmelting van CRM en customer experience. Onze positionering zien wij als het resultaat van de focus op onze klanten én op innovatie. We hebben een lang trackrecord in het identificeren en implementeren van opkomende technologieën. Die maken het makkelijker voor consumenten en organisaties om op ieder moment in hun relatie met elkaar te communiceren. Dat zorgt ervoor dat we verwachten te blijven groeien.”

Het rapport ‘Gartner Market Share Analysis: Customer Experience and Relationship Management Software, Worldwide, 2017’ constateert: “De CERM-markt groeide 15,5% naar $42,14 miljard en is daarmee de grootste softwaremarkt die Gartner volgt, waarbij de agility en flexibiliteit van SaaS de grootste drivers zijn.”

Eerder dit jaar liet Genesys al weten opnieuw, voor de 23e keer, te zijn gepositioneerd als Leader in het Gartner 2018 Magic Quadrant for Contact Center Infrastructure, Worldwide. Het bedrijf werd al eerder erkend als een Leader in het Gartner 2017 Magic Quadrant for Contact Center as a Service, North America, en was opgenomen in het Gartner 2017 Magic Quadrant for Contact Center as a Service, Western Europe.

Een gratis exemplaar van de Gartner Market Share Analysis: Customer Experience and Relationship Management Software, Worldwide, 2017 is verkrijgbaar via www.genesys.com

 

Bron: www.persberichten.com

Steyn Elshout accountmanager Frontline

Focus op waardetoevoeging in klantcontacten

Vianen, 20 september 2018 – Steyn Elshout is per 1 september bij Frontline gestart als Accountmanager. Elshout is zeer ervaren in het werkveld van Omnichannel klantinteractie en klantbeleving. Zijn grootste verlangen is ervoor te zorgen dat organisaties kunnen voldoen aan de klantverwachtingen met daarbij een optimale klanttevredenheid.

In de 20 jaar van zijn loopbaan heeft Elshout op allerlei manieren in de branche bijgedragen aan waardetoevoeging in klantcontacten. In de telecom- en contactcenteroplossingen vindt hij continu inspiratie om samen met de (potentiële) klant de klantinteractie te verbeteren. 

Hans Reuver, Algemeen Directeur van Frontline: “De vraag naar de dienstverlening van Frontline gaat, gelukkig, onverminderd door. Contact centers in Nederland en België hebben meer en meer behoefte aan een partner die hen voorziet van advies en helpt om een omnichannel klantcontact strategie te implementeren. Om invulling te geven aan die vraag zijn wij blij met de komst van Steyn. Zijn ervaring en senioriteit in het vak passen goed bij ons bedrijf en het team.”

Search

Meld u aan voor onze nieuwsbrief

Wij gebruiken de gegevens die u op dit formulier verstrekt om u te informeren via onze e-mail nieuwsbrief. Hiermee brengen we u op de hoogte van evenementen en interessante nieuwsfeiten uit de branche.

U kunt op elk moment van gedachten veranderen door op de link Abonnement opzeggen te klikken in de voettekst van elke email die u van ons ontvangt, of door contact met ons op te nemen via marketing@frontline.nl. We zullen uw gegevens met respect behandelen. Bezoek onze website voor meer informatie over hoe wij omgaan met uw privacy. Door op aanmelden te klikken, stemt u ermee in dat wij uw gegevens mogen verwerken in overeenstemming met deze voorwaarden.

* verplicht veld