Alle nieuwsberichten

KLANT AAN HET WOORD: Zo verhoogt De Persgroep hun klanttevredenheid

De Persgroep verhoogt Klanttevredenheid

BEKIJK DE VIDEO

De Persgroep Nederland is een toonaangevende uitgever van 167 nationale, regionale en lokale nieuwsmerken. De afdeling klantenservice houdt zich met name bezig met bezorgklachten en het werven en behouden van abonnees. In 2015 is de fusie tussen Wegener en de Persgroep. Dat betekende ook het in elkaar schuiven van de klantenservice van de verschillende organisaties in één platform. De keuze viel op Gensys PureConnect, omdat het een flexibel, open platform is met veel functionaliteit. In deze video wordt gedeeld hoe de klanttevredenheid bij De Persgroep steeg middels betere bereikbaarheid, kortere wachttijden en doordat er veel beter gestuurd kan worden middels inzichten in de cijfers.

 

Search

Meld u aan voor onze nieuwsbrief

Wij gebruiken de gegevens die u op dit formulier verstrekt om u te informeren via onze e-mail nieuwsbrief. Hiermee brengen we u op de hoogte van evenementen en interessante nieuwsfeiten uit de branche.

U kunt op elk moment van gedachten veranderen door op de link Abonnement opzeggen te klikken in de voettekst van elke email die u van ons ontvangt, of door contact met ons op te nemen via marketing@frontline.nl. We zullen uw gegevens met respect behandelen. Bezoek onze website voor meer informatie over hoe wij omgaan met uw privacy. Door op aanmelden te klikken, stemt u ermee in dat wij uw gegevens mogen verwerken in overeenstemming met deze voorwaarden.

* verplicht veld