Alle nieuwsberichten

Koramic2Engage kiest Frontline voor afhandelen klantinteracties

Koramic2Engage kiest Frontline Klantinteracties

Klanten krijgen een optimale beleving

 

Koramic2Engage is een samenwerking aangegaan met Frontline om hun klanten een optimale ervaring te laten beleven. Met het flexibele PureConnect klantcontact platform van Genesys is de organisatie klaar voor de toekomst. 

Koramic2Engage, waar onder andere IPG, in2com en Call-IT onder vallen, is gespecialiseerd in customer care services. Ze zijn gedreven om de beste klantervaring te leveren, zowel via menselijke als digitale kanalen. Meer dan 3.800 professionals garanderen een professionele en kennisintensieve behandeling van de contacten voor klanten op een 24/7 basis. 


Waarde toevoegen aan klantcontact

Frontline verzorgt de totale service en support dienstverlening van Genesys PureConnect. Als System Integrator voegen zij daarbij zoveel mogelijk waarde toe aan alle (digitale) klantinteracties van Koramic2Engage. Deze toegevoegde waarde wordt geleverd door kennis van klantprocessen, slimme software oplossingen en integraties waarmee zij klanten een optimale ervaring laten beleven. 

Piet Schreurs, CIO Koramic2Engage: “Wij vernieuwen en verbeteren constant onze oplossingen en processen om aan de evolutie in de verwachtingen van de beste klantenervaring te beantwoorden. Daarom zijn we dit partnership met Frontline aangegaan om ons de beste ondersteuning te geven op ons Genesys PureConnect platform en de digitale mogelijkheden ten volle te benutten, zowel via menselijke als digitale interactie.”

 

Flexibel en duurzaam communicatieplatform

Hierbij past een communicatieplatform dat flexibel met de organisatie meebeweegt en toekomstbestendig is. Naast telefoongesprekken is het voor Koramic2Engage ook mogelijk om andere communicatiemedia via het platform te routeren zoals e-mail, chat, en social media berichten. Eventuele toekomstige kanalen kunnen eenvoudig geïntegreerd worden en maken op die manier onderdeel uit van het contactcenter.   

Dat niet alleen de klantcontact oplossing duurzaam is, bewijst ook de samenwerking tussen beide bedrijven: de komende 5 jaar werken zij strategisch samen om zo het klantcontact optimaal af te handelen. 



Over Koramic2Engage
Koramic2Engage is toegewijd aan het leveren van de beste klantervaring, zowel via menselijke als digitale kanalen. Meer dan 3.800 professionals in klantervaringen garanderen een professionele en kennisintensieve behandeling van de klantcontacten op een 24/7 basis.

Search

Meld u aan voor onze nieuwsbrief

Wij gebruiken de gegevens die u op dit formulier verstrekt om u te informeren via onze e-mail nieuwsbrief. Hiermee brengen we u op de hoogte van evenementen en interessante nieuwsfeiten uit de branche.

U kunt op elk moment van gedachten veranderen door op de link Abonnement opzeggen te klikken in de voettekst van elke email die u van ons ontvangt, of door contact met ons op te nemen via marketing@frontline.nl. We zullen uw gegevens met respect behandelen. Bezoek onze website voor meer informatie over hoe wij omgaan met uw privacy. Door op aanmelden te klikken, stemt u ermee in dat wij uw gegevens mogen verwerken in overeenstemming met deze voorwaarden.

* verplicht veld