Alle nieuwsberichten

Inspiratie en Innovatie in 2018

Innovatie Inspiratie Frontline

Samen met onze klanten en partners kijken we terug op een prachtig jaar. We verwelkomden mooie nieuwe klanten, behaalden ons ISO-27001 certificaat en organiseerden gave events. Zo hebben we samen met Verint en Tracebuzz een geweldige belevenis neergezet tijdens Multichannel Conference onder de naam Gate2020. Ook waren er diverse andere kennis- en inspiratiesessies voor onze klanten, consultants en geïnteresseerden.


In 2017 hebben we veel aandacht besteed aan nieuwe innovaties zoals Internet of Things en Artificial intelligence. Ook bestaande technieken als spraakherkenning, spraakroutering, spraakanalyse, customer journey en klanttevredenheidsonderzoeken kwamen aan bod.


We organiseerden samen met Telecats, Verint en Genesys een inspirerende sessie over spraaktechnologie. Steeds meer bedrijven gebruiken deze technologie om big data te analyseren, selfservice IVR toe te passen en/of routeringen efficiënter en klantvriendelijker te maken. Aan de hand van demonstraties en concrete toepassingen bij bedrijven hebben we de meerwaarde van deze techniek laten zien.

Verder hebben we veel aandacht besteed aan klanttevredenheidonderzoeken (KTO). Inzicht in uw klanttevredenheid en customer effort score geeft de mogelijkheid om accenten in uw dienstverlening te verleggen, zodat de kwaliteit duidelijk toeneemt. Samen met de Klant Contact Monitor hebben wij het afgelopen jaar ook hard en succesvol gewerkt aan het verhogen van onze klanttevredenheid, met een positief resultaat waar we trots op zijn!


Innovaties worden steeds vaker en sneller toegepast in customer contact omgevingen. Als system integrator en kennishuis inspireren we u ook in 2018 weer met technologische oplossingen. De eerste evenementen zijn al gepland in onze agenda. Heeft u leuke ideeën? Dan zijn deze natuurlijk van harte welkom!

EEN LEUK IDEE

Search

Meld u aan voor onze nieuwsbrief

* verplicht veld