Alle nieuwsberichten

Nationaal Benchmark en Trendonderzoek Klantinteractie 2017

Benchmark trendonderzoek 2017 klantinteractie

Het Nationaal Benchmark en Trendonderzoek Klantinteractie 2017 is uit! Tijdens de boekpresentatie op 14 december voor sponsoren en donateurs blikte Martine Ferment, voorzitter van stichting KIRC, terug op de activiteiten van afgelopen jaar en gaf uiteraard ook een vooruitblik op 2018.

Het inmiddels bekende jaarlijks terugkerende onderzoek wordt samengevat in een mooi boek. Het rapport bevat kengetallen gebaseerd op gegevens van grote en kleine contact centers, uit allerlei sectoren en regio’s. De reeks kengetallen heeft betrekking op uiteenlopende aspecten van klantinteractie, zoals performance management, financieel management, HRM, kwaliteitsmanagement e.d. Ook komen belangrijke onderwerpen aan de orde zoals de effectiviteit van ICT-middelen, trends en uitdagingen voor de toekomst.

Heeft u interesse in dit boek? Neem dan contact met ons op via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. en wij voorzien u graag van een exemplaar.

Search

Meld u aan voor onze nieuwsbrief

* verplicht veld