Alle nieuwsberichten

Contact Center Congres België

Contact Center Congres Belgie

Op 27 september vond het Contact Center Congres in België plaats. Waar vorig jaar juist de technologische kant van klantcontact belicht werd, stond dit jaar de mens centraal. Het thema ‘Human Intelligence’ kreeg vorm door interessante sprekers en key notes.

Op dit congres was een mooie balans terug te vinden in waar de technologie vandaag de dag in snel tempo terrein wint en waarin de mens een cruciale rol blijft vervullen om deze op een goede manier toe te passen. Het is goed om te merken dat steeds meer organisaties inzien dat technologie en mensen hand in hand gaan en een versterkende kracht hebben op het bereiken van doelstellingen binnen hun bedrijven.

Een mooi evenement waar we samen met onze klanten en partners uit België aanwezig waren en inspiratie hebben opgedaan.

Foto’s en een video van dit evenement volgen binnenkort op de website.

Search

Meld u aan voor onze nieuwsbrief

Wij gebruiken de gegevens die u op dit formulier verstrekt om u te informeren via onze e-mail nieuwsbrief. Hiermee brengen we u op de hoogte van evenementen en interessante nieuwsfeiten uit de branche.

U kunt op elk moment van gedachten veranderen door op de link Abonnement opzeggen te klikken in de voettekst van elke email die u van ons ontvangt, of door contact met ons op te nemen via marketing@frontline.nl. We zullen uw gegevens met respect behandelen. Bezoek onze website voor meer informatie over hoe wij omgaan met uw privacy. Door op aanmelden te klikken, stemt u ermee in dat wij uw gegevens mogen verwerken in overeenstemming met deze voorwaarden.

* verplicht veld