Alle nieuwsberichten

Kennismanagement bij DELTA: van Kennisba(n)k naar Online Klantenservice

Delta Leila Frietman
Wat is het effect van kennismanagement op de customer experience?

In 2015 is DELTA gestart met het optimaliseren van kennismanagement. Om de slag naar online te maken was er niet alleen een betere kennisbank nodig, maar vooral commitment vanuit de organisatie. De reis die kennismanagement bij DELTA heeft afgelegd is een feest van herkenning voor iedereen die zich bezighoudt met deze expertise. Volg onze reis waarin we, naast de positieve ontwikkelingen, ook zeker veel uitdagingen zijn tegengekomen. DELTA levert energie-, infradiensten en digitale services.

Over de spreker:
Leila Frietman is Senior Specialist Kennismanagement bij DELTA als onderdeel van de afdeling Design & Delivery. https://www.linkedin.com/in/leila-frietman-27b308b8/ 

Aanwezig zijn bij Multichannel Conference?

aanmeld button 03

 

 

 

Search

Meld u aan voor onze nieuwsbrief

Wij gebruiken de gegevens die u op dit formulier verstrekt om u te informeren via onze e-mail nieuwsbrief. Hiermee brengen we u op de hoogte van evenementen en interessante nieuwsfeiten uit de branche.

U kunt op elk moment van gedachten veranderen door op de link Abonnement opzeggen te klikken in de voettekst van elke email die u van ons ontvangt, of door contact met ons op te nemen via marketing@frontline.nl. We zullen uw gegevens met respect behandelen. Bezoek onze website voor meer informatie over hoe wij omgaan met uw privacy. Door op aanmelden te klikken, stemt u ermee in dat wij uw gegevens mogen verwerken in overeenstemming met deze voorwaarden.

* verplicht veld