Alle nieuwsberichten

Van telefoon opnemen naar voorspelbare klantbediening in 1 keer goed

engagepromobanner
Henk-Jan Koerts vertelt over de inrichting van klantcontact bij a.s.r. tijdens Engage Europe 2016


Wilt u in 1 dag weten hoe u optimale customer engagement bereikt? Op donderdag 10 november aanstaande vindt Engage Europe 2016 plaats in het Evoluon in Eindhoven. Frontline is sponsor van dit evenement en nodigt u van harte uit aanwezig te zijn.

  • Neem deel aan een van de vele groepsgesprekken over specifieke onderwerpen en slim gebruik van de oplossingen en diensten van Verint.
  • Inspirerende keynotes van onder andere Steven van Belleghem, Paul Smit en Jan Smets
  • Luister naar experts en power users die hun bijzondere gedachten en ideeën met u willen delen.
  • Doe mee aan (o.a.) vele gebruikersgroepen voor waardevolle inzichten en om te netwerken met uw vakgenoten.
  • Ontdek hoe andere organisaties succes hebben geboekt met Verint.


Namens Frontline neemt Henk-Jan Koerts van a.s.r. u mee in de reis die zij tot dusver hebben beleefd waarin diverse uitdagingen en knelpunten zijn omgebogen naar mooie resultaten en kansen voor de toekomst op klantbediening. Iedere productlijn is zelf verantwoordelijk voor afhandeling van klantcontact. Dit inrichtingsprincipe vanuit een Target Operating Model schept verwachtingen en ook de nodige vraagstukken: hoe richt ik dit in? Welke middelen wil ik daarvoor inzetten? Wat betekent dit voor mijn organisatie? Met de implementatie van een nieuwe oplossing en de juiste begeleiding daarbij, heeft a.s.r. sinds 2015 enorme stappen gezet in slim routeren van interacties naar de juiste medewerker en het inzetten van volwaardig capaciteitsmanagement.


Wilt u aanwezig zijn? Schrijf u direct in en graag tot ziens op 10 november!

Search

Meld u aan voor onze nieuwsbrief

Wij gebruiken de gegevens die u op dit formulier verstrekt om u te informeren via onze e-mail nieuwsbrief. Hiermee brengen we u op de hoogte van evenementen en interessante nieuwsfeiten uit de branche.

U kunt op elk moment van gedachten veranderen door op de link Abonnement opzeggen te klikken in de voettekst van elke email die u van ons ontvangt, of door contact met ons op te nemen via marketing@frontline.nl. We zullen uw gegevens met respect behandelen. Bezoek onze website voor meer informatie over hoe wij omgaan met uw privacy. Door op aanmelden te klikken, stemt u ermee in dat wij uw gegevens mogen verwerken in overeenstemming met deze voorwaarden.

* verplicht veld