In 5 stappen naar een optimale klantbeleving

Whitepaper ‘Klantenservice: van kostenpost naar moneymaker”

Vanwege de globalisering van de markt en de explosieve groei van online diensten en producten hebben veel organisaties de afgelopen jaren flink moeten bezuinigen. Organisatieonderdelen zijn samengevoegd, het aantal staffuncties zijn drastisch gereorganiseerd en de budgetten staan onder druk. Eén van de bedrijfsonderdelen die als eerste hinder ondervinden van de verminderde financiële positie is de klantenservice ofwel customer care afdeling. De reden: de customer care afdeling wordt door een aantal beleidsmakers gezien als cost center in plaats van value center.

Optimale klantbeleving
Waar het een aantal jaar geleden nog ging om het “op tijd” opnemen van de telefoon gaat het tegenwoordig, naast bereikbaarheid, over een hoge first time fix, omni-channel en (online) selfservice. De wereld van klantcontact is enorm veranderd en krijgt daarnaast steeds meer aandacht door de explosieve opkomst van de smartphone.
Organisaties die doorgaans veel klantcontact hebben en ook grote waarde hechten aan klantcontact zijn bereid om te investeren in technologie die bijdraagt aan een hogere klant- en organisatiewaarde voor een optimale klantbeleving.

Hoe werkt dat in de praktijk?
De druk op organisaties neemt steeds verder toe vanwege de globalisering van de markt en explosieve groei van (online) concurrenten. Optimale klantbeleving is een belangrijke differentiator ten opzichte van concurrenten. Snelle, persoonlijke en effectieve service dragen in sterke mate bij aan de winstgevendheid van ondernemingen. Dit uit zich in loyale klanten, verhoogde winst (middels cross- en upsell) en een positief imago. Wilt u weten hoe u hier mee aan de slag kan? In vijf eenvoudige stappen transformeert u uw contact center in een value center. Frontline helpt bedrijven deze stappen te doorlopen met als resultaat een winstgevend customer care center.
Als expert op het gebied van klantcontact stelt Frontline dit Whitepaper aan u beschikbaar. Via onderstaande link vraagt u het gemakkelijk aan.

Voor vragen of een passend advies voor uw organisatie kunt u altijd contact met Frontline opnemen, bereikbaar op: 088 2 680 780.

Passie voor klantcontact

Frontline is expert op het gebied van innovatieve klantcontact oplossingen met een ervaring van ruim 25 jaar! In deze tijd hebben wij de markt sterk zien veranderen. Wat door de jaren heen is gebleven, is de passie voor onze klanten. Wij zijn totaalontzorgers voor organisaties die klantcontact hoog in het vaandel hebben staan!

Wij creëren klantbeleving!

Lees ook onze whitepaper over toekomstbestendig klantcontact

Lees ook onze whitepaper over Customer Journey mapping

Onze klanten

De klantcontact afdeling is bij onze klanten het kloppend hart van hun organisatie

Wat wij doen

Met de juiste inzet van de beste technologie creëren wij, ook voor u, klantbeleving

Wij zijn Frontline

Er staat een gepassioneerd team voor je klaar, met de juiste kennis en ervaring
Schrijf u hier in voor onze nieuwsbrief
+31 88 - 2 680 780
welkom@frontline.nl
Lange Dreef 15a | 4131 NJ | Vianen