€1200 voor Kika én tevreden klanten

Frontline doneert Kika stichting kinderen kankervrij

Vandaag maken wij met TROTS € 1.200 over naar de Stichting Kinderen Kankervrij, beter bekend als Kika. We hechten waarde aan de mening van onze klanten en daarom stuurden wij ons jaarlijkse klanttevredenheidsonderzoek. Voor iedere klant die dit invulde, doneerden wij € 25. Op die manier dragen we bij aan het goede doel én verbeteren we tegelijkertijd onze dienstverlening. Win-win situatie toch?  


De uitkomsten
De kwaliteit van onze dienstverlening, het meedenken en onze kennis en kunde worden hoog gewaardeerd. De veranderingen in de klantcontact branche gaan snel. Onze klanten verwachten daarom een nog meer pro actieve houding en zien hier voor ons de rol om mee te helpen (sneller) te innoveren.  

Ook vroegen wij naar de uitdagingen die komende jaren op hen afkomen. Daar zien we vooral dat een echt omnichannel contact center nog steeds de grote wens is bij veel organisaties. Ook de integratie van nieuwe kanalen en de koppeling van (nieuwe) systemen met het communicatieplatform wordt als uitdaging gezien.

De komende periode gaan we aan de slag met ons verbeterplan en merken onze klanten dat wij de dienstverlening verder aan het optimaliseren zijn.     

 

De Stichting Kinderen Kankervrij (KiKa) werft fondsen voor onderzoek naar kinderkanker. Het doel is de genezingskans te vergroten. Steun jij hen ook?

ISO27001

Wij werken iedere dag met vertrouwelijke gegevens. Wij zijn ISO 27001 gecertificeerd en zo weet u dat uw gegevens veilig zijn bij ons.