Frontline maakt Skype for Business in combinatie met een omnichannel contact center beschikbaar

Frontline Ordiginal partnership


VIANEN, 9 april 2019 - Frontline Services heeft een partnership gesloten met ORdigiNAL voor het leveren van een Microsoft Unified Communication oplossing uit de cloud. Vanuit het IBM datacenter in Amsterdam levert Frontline een cloud dienst, gebaseerd op Office 365, bestaande uit Bizskype en CC4Skype. Klanten hebben hiermee de beschikking over een omnichannel klantcontact oplossing op basis van Skype for Business. 


Met het partnership wordt invulling gegeven aan de groeiende marktvraag naar Skype for Business in combinatie met een omnichannel klant contact center. De geïntegreerde clouddienst is beschikbaar voor organisaties van 10 tot 1000 gebruikers en biedt veel voordelen zoals: 

Rijke communicatie- en klantcontactfunctionaliteiten
Snel beschikbaar 
Schaalbaar naar behoefte 
Betalen naar gebruik

 

Bizskype en CC4Skype: de klantcontactoplossing uit de Cloud
BizSkype is een krachtige, provider onafhankelijke, telefonie-oplossing, gebaseerd op Skype voor Business en Office 365. Gebruikers kunnen met BizSkype in- en uitgaande telefoongesprekken via Skype for Business voeren, online samenwerken en de beschikbaarheid van medewerkers monitoren. 

De naadloze aansluiting met CC4Skype maakt het daarnaast mogelijk om alle voorhanden zijnde contactmomenten op een efficiënte wijze te routeren. Bijvoorbeeld naar een beschikbare medewerker met de beste kennis van een specifiek onderwerp. Deze krachtige routering werkt voor alle kanalen zoals telefonie, e-mail, webchat of Social Media gesprekken. Daarnaast biedt de combinatie uitgebreide historische en real-time rapportages. 


Unified Communications vraagstukken
“Frontline is trots op haar integratie van CC4Skype met BizSkype. Niet alleen onze Cloud oplossingen passen naadloos in elkaar, voor onze organisaties geldt hetzelfde. ‘Transparant’ en ‘doen wat je afspreekt”, aldus Hans Reuver, Algemeen Directeur van Frontline.

“ORdigiNAL is verheugd dat we onze Clouddienst BizSkype kunnen aanvullen met een geïntegreerde ‘state of the art’ omni-channel klantcontact oplossing als CC4Skype”, vervolgt Meeuwis Vermeer, Business Developer BizSkype. “Hiermee kunnen we nog meer als een integrale Clouddienst alle type bedrijven bedienen op het gebied van uitgebreide Unified Communications vraagstukken. Met deze nieuwe samenwerking tussen ORdigiNAL (BizSkype) en Frontline (CC4Skype) is een complete klantcontact oplossing voor Skype for Business ontstaan, volledig beschikbaar in de Cloud.”



Ondertekening ORdigiNAL Frontline1
 Ondertekening door Jordy Onrust (ORdigiNAL) en Hans Reuver (Frontline)

About ORdigiNAL
ORdigiNAL stands for: “Offering digital solutions to its users in an original way”
Every new year has brought changes for ORdigiNAL so far, in the range of solutions, new services and services, but also new colleagues, regions and business partners. ORdigiNAL is now active throughout Europe and our team is growing every year.
Our mission: ORdigiNAL wants to offer digital solutions to its users in an original way. Through personal contact with our employees, we want to provide our customers with the best possible service.


Over Frontline
Frontline (Vianen, 32 medewerkers, opgericht in 1990) is expert in innovatieve klantcontactoplossingen. We creëren toegevoegde waarde en verbeteren de klantbeleving voor organisaties in de Benelux. Onderscheidend zijn de duurzame oplossingen, service en expertise van de mensen. De verschillende oplossingen en diensten geven invulling aan de volledige customer journey voor klanten. Hierdoor werken organisaties efficiënter, dalen de kosten en stijgt de klant- en medewerker tevredenheid. Wij creëren klantbeleving!

ISO27001

Wij werken iedere dag met vertrouwelijke gegevens. Wij zijn ISO 27001 gecertificeerd en zo weet u dat uw gegevens veilig zijn bij ons.