AGENDA

Leer en inspireer

Benieuwd naar de roadmap van Frontline, Genesys en Verint? En welke voordelen heeft het gebruik van de PureConnect webclient? Schrijf je in

Multichannel Conference

Deze 2 dagen staan in het teken van een volledig gepersonaliseerde, consistente customer journey over alle kanalen. Jouw klanten zijn al onafhankelijk van tijd, plaats en channel. Nu is het jouw beurt. Lees meer

CX18 in Nashville

Het jaarlijkse Customer Experience (CX) evenement van Genesys wordt in 2018 gehouden in Nashville. Binnenkort meer informatie.

NCCC

De 22e editie van het Nationaal Customer Contact Congres vindt dit jaar plaats bij Van der Valk in Utrecht.
Het thema dit jaar is ‘Customer Service, van Journey naar Experience’. Meer weten?

Speech Recognition

Meer informatie over deze Inspiratiesessie van de PvKO volgt binnenkort.
Houd onze website in de gaten

G-Summit Benelux

Op 23 mei komen partners, klanten en visionairs bijeen voor de G-Summit Benelux van Genesys.
Houd onze website in de gaten. Binnenkort volgt meer informatie.

Verint Engage

Ook dit jaar organiseert Verint: Engage. Hét evenement voor Verint klanten en relaties in de Benelux regio. Een dag vol kennis, inspiratie, nieuwe inzichten en zinvolle contacten. Binnenkort meer informatie

Open Varen 2018

Ook in 2018 zijn wij weer aanwezig bij Open Varen. De volgende editie wordt gehouden op 21 juni 2018.

Social Service Congres

Ook dit jaar vindt het Social Service Congres plaats, dit jaar bij Van der Valk Utrecht.
Voor meer informatie, bezoekt u de evenementwebsite.
+31 88 - 2 680 780
welkom@frontline.nl
Lange Dreef 15a | 4131 NJ | Vianen