AGENDA

Customer First Congres

Digitale service verlenen en het liefst met een persoonlijke touch indruk maken.
Hoe je dat doet? Laat je bijpraten op het congres op 16 mei. Lees meer

Kennissessie

Regelmatig organiseren wij de Kennissessie. Er komen relevante en interessante onderwerpen voorbij die jou helpen om nóg meer uit de techniek te halen. Schrijf je in

Ga in gesprek

Klantcontact professionals gaan met elkaar in gesprek tijdens de lunch. Volop inspiratie en verschillende invalshoeken. O.l.v. Jaap Wilms, certified CX Professional. Interesse? Schrijf je hier in.

Blended AI Summit

Blended AI en de laatste AI contact center trends worden gepresenteerd tijdens dit summit. Georganiseerd door Genesys. Wil je meer informatie?

Het klantevent van Verint

Het jaarlijkse evenement voor Verint klanten en haar relaties. Dit jaar op 6 juni bij InnStyle in Maarssen. Schrijf je in

Where Marketing Meets Service

(Voorheen Multichannel Conference) Alle nieuwe inzichten, inspiratie en trends daar waar marketing en service elkaar raken. Lees hier meer

Meedoen – Netwerken – Aanwaaien

Gezellig varen en netwerken tegelijk? Open Varen is het jaarlijkse evenement waar klantcontact professionals elkaar ontmoeten. Wil je mee op onze boot? Stuur een mail naar: marketing@frontline.nl

Hét CX event van Genesys

Dit jaar in de Beurs van Berlage: hét CX evenement van Genesys waar je geïnspireerd wordt met mooie sprekers en cases. Binnenkort volgt er meer informatie hoe je hierbij aanwezig kunt zijn
+31 88 - 2 680 780
welkom@frontline.nl
Lange Dreef 15a | 4131 NJ | Vianen