AGENDA

Digitaal & menselijk

Innovatie in digitaal & menselijk klantcontact is het thema van dit jaar. Inspirerende sprekers vertellen je over de toekomst van digitaal klantcontact. Klik hier voor meer info

Jaarlijkse inspiratie

Ieder jaar organiseert de KlantenService Federatie het Jaarcongres. Interessante sprekers van binnen en buiten de branche inspireren je zéker deze middag! Klik hier voor meer info

Klantcontact in Belgi√ę

The power of customer contact wordt het thema van dit jaar. Hét jaarlijkse Belgische klantcontact evenement wat dit jaar plaatsvindt in Technopolis in Mechelen. Klik hier voor meer info.

Inspiratie en innovatie

Met onze praktische Kennissessie op 28 november ben je in korte tijd weer helemaal op de hoogte van alle (technische) mogelijkheden die er zijn op het gebied van klantcontact. Zo ben je goed voorbereid op 2020! Lees hier meer over het programma en schrijf je in.
+31 88 - 2 680 780
welkom@frontline.nl
Lange Dreef 15a | 4131 NJ | Vianen