Social Media Management

Social Media Management

Sociale media als Facebook, LinkedIn en Twitter zijn niet meer weg te denken uit de samenleving en daardoor relevant voor jouw organisatie. Ook jouw klanten bevinden zich op deze platformen. Het is daarom van belang om naar de online conversaties te luisteren. Verschillende (internationale) onderzoeken wijzen uit dat bijna de helft van de consumenten social media gebruikt voor het stellen van vragen, om op te klagen of het geven van complimenten. De uitdaging ligt bij het vinden van relevante berichtgeving voor jouw organisatie zodat je de dialoog aan kunt gaan met jouw klanten.

tracebuzz logoFrontline levert hiervoor de krachtige oplossingen van Tracebuzz voor offline en online media monitoring en realtime webcare. Kom er direct achter wie de superpromoters zijn, waar de conversatie plaatsvindt en hoe het sentiment is. Ga direct de online dialoog aan op elk gewenst platform. Beheers je online reputatie, verhoog de klantloyaliteit en verbeter de online klantervaring vanuit één systeem. Onze integratie van Tracebuzz in de PureConnect oplossing van Genesys zorgt ervoor dat uw klantcontact medewerkers ook social media interacties kunnen afhandelen vanuit een applicatie en kan hierover worden gerapporteerd.

WhatsApp geïntegreerd
Met ruim 9 miljoen Nederlandse gebruikers is WhatsApp is met afstand het meest gebruikte "sociale" platform. Een platform dat de consument gewend is om dagelijks meerdere keren te gebruiken. Dit biedt kansen voor organisaties om dit kanaal in te zetten voor klantenservice doeleinden. Tracebuzz heeft als eerste partij in Nederland WhatsApp volledig geïntegreerd in haar webcare tool. Dit maakt het mogelijk om vanuit één tool alle sociale conversaties in realtime te beheren met het gehele customer service team. WhatsApp is een laagdrempelig contactkanaal voor klanten en door het innovatieve karakter is WhatsApp het ideale kanaal om de online serviceverwachting te overtreffen!