SmartCall

Volledig geïntegreerde, cloud-gebaseerde, omnichannel customer engagement oplossing


Afbeelding1Het woord van het jaar in de wereld van klantcontact is “agile”, het meebewegen met de klant. En dat is precies waar PureCloud voor is. PureCloud Engage laat klantgerichte organisaties eenvoudig en snel een contact center opzetten en gebruikers en functionaliteiten toevoegen zonder downtime. 


Schaalbaarheid, flexibiliteit en veiligheid zijn maximaal geborgd door de architectuur die is gebaseerd op Amazon Web Services (AWS). De betaling per maand en per gebruiker zorgt voor een bedrijfsinvestering met een laag risico en hoge toegevoegde waarde.




Interactive Intelligence heeft PureCloud Engage ontwikkeld voor organisaties die hoge eisen stellen aan de technologische ondersteuning van hun klantcontact en geen grote investeringen willen doen in hardware, installeren en onderhoud.

PureCloud werkt op abonnementsbasis en wordt snel en op maat ingericht. Het op- en afschalen van gebruikers is mogelijk per individuele werknemer en de gewenste functionaliteit wordt naar wens toegevoegd. Dit vertaalt zich in een oplossing die altijd precies past bij de organisatie, zowel qua omvang als qua functionaliteit.

Biedt uw klanten de omnichannel service die zij van u verwachten en verkrijg inzicht in de klantbeleving. Blijf uw concurrentie een stap voor door de klant- en agentervaring continue te verbeteren!
Met deze cloud oplossing kunt u in slechts enkele dagen aan de slag.

PureCloud Engage is onderdeel van het PureCloud Platform. Schaalbaar, betrouwbaar en veilig
PureCloud Collaborate – De oplossing voor real time samenwerken en content management
PureCloud Communicatie – De functionaliteit van Collaborate plus IP PBX
PureCloud Engage – De functionaliteit van Communicate plus Omnichannel klantbeleving

CC4Skype banner NL

CC4Skype is Customer Care software voor intuïtief klantcontact en volledig geïntegreerd met Skype for Business. Eenvoudig in zowel gebruik, het genereren van rapportages, beheer en implementatie, ontworpen vanuit het oogpunt van de gebruiker. CC4Skype is een volwaardige customer care oplossing, waarmee u de klantbeleving naar een hoger niveau tilt. Intuïtief kunnen communiceren en werken staat bij de ontwikkeling van onze oplossingen voorop. Met deze oplossing voegt u waarde toe aan uw Skype for Business omgeving.

CONTACT
Neem voor meer informatie contact met ons op 

  • bel ons op telefoonnummer 088 - 2 680 780
  • stuur een e-mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
  • of vul hier uw gegevens in

 

 

2015ININ logo Stacked-01High end klantcontactoplossing voor middelgrote tot grote bedrijven, call- en contactcenters

Het Customer Interaction Center (CIC) van Interactive Intelligence is ontwikkeld voor bedrijven waar veel, al dan niet multimediaal, klantcontact plaatsvindt en die continue diepgaand inzicht wensen in de prestaties van hun bedrijf op het gebied van bereikbaarheid en haar dienstverlening op het gebied van telecommunicatie. Een grote kracht van de oplossing is de integratie van “front- en backoffice”; zowel klantcontact of service afdelingen en call- en contactcenters kunnen met CIC uitgerust worden, als ook de gehele backoffice organisatie.

“CIC is een bewezen product dat wereldwijd wordt gebruikt door organisaties waar veel klantcontact plaatsvindt”

Het CIC is multimediaal, dat betekent dat niet alleen telefoongesprekken via CIC intelligent gerouteerd kunnen worden, maar ook e-mail, web chat en bijvoorbeeld social media. Het CIC is modulair opgebouwd en uitermate schaalbaar. Een ideale oplossing voor bedrijven die de intentie hebben om op termijn de dienstverlening verder uit te breiden zonder hiervoor op zoek te moeten gaan naar een nieuwe telecommunicatieoplossing. Door middel van software updates en upgrades wordt u op regelmatige basis voorzien van de nieuwste toepassingen en functionaliteiten. Daardoor blijft u altijd beschikken over een up to date systeem.

Het CIC is door Frontline de afgelopen jaren succesvol geïmplementeerd bij zo’n 60 bedrijven in Nederland en daarbuiten. Wij onderhouden alle systemen van onze klanten, daarnaast is Frontline onderhoudspartner voor CIC klanten van andere leveranciers van Interactive Intelligence oplossingen.

Waarom CIC?

  • Het CIC is eenvoudig aanpasbaar, voor alle soorten gebruikers en een flexibele dienstverlening
  • De All-in-One software architectuur, gebaseerd op Windows, zorgt voor eenvoudig beheer
  • CIC is gebaseerd op standaarden, voor flexibiliteit, lagere kosten en betere beveiliging
  • De oplossing is schaalbaar, voor organisaties in alle maten met één of meerdere vestigingen
  • Een totaaloplossing voor de gehele organisatie en gemakkelijk uit te breiden
  • CIC is modulair op te bouwen; voeg functionaliteiten pas toe wanneer u ze nodig heeft
  • Door middel van software updates en upgrades beschikt u altijd over een up to date telecomoplossing

"CIC is door Frontline onder andere geïmplementeerd bij zorginstellingen, woningcorporaties, reisorganisaties, overheidsinstanties en financiële dienstverleners”

CONTACT

Neem voor meer informatie contact met ons op

  • bel ons op telefoonnummer 088 - 2 680 780
  • stuur een e-mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
  • of vul hier uw gegevens in

smartcallSmartcall geeft uw organisatie de mogelijkheid om efficiënt nieuwe media te integreren in uw bestaande contact center.
De nieuwe manier van communiceren met vrienden en familie is met smartphones en internet. We combineren spraak, Facebook, Twitter, chat en vele andere nieuwe manieren. We wisselen foto's en video's uit, apps gebruiken de geo-locatie, video gesprekken worden gemaakt.

Helaas gebruiken bedrijven enkel spraak om met klanten te communiceren. Eindeloze druktoets menu's, lange wachttijden en doorschakelingen; frustratie en ongelukkige klanten zijn het gevolg.

Kunnen bedrijven ook de nieuwe manier van communiceren gebruiken? Ja, dat kan met Smartcall."Smartcall integreert efficiënt nieuwe media in uw bestaande contact center"
Met Smartcall worden de nieuwe media naadloos geïntegreerd in uw contact center.

Smartcall is de brug tussen de nieuwe media en uw contact center. Smartcall levert de informatie uit uw mobiele app, Facebook pagina, website, kiosken et cetera die u nodig heeft op het moment dat de gebruiker contact wil opnemen.


Waarom kiezen voor Smartcall?
De beste gebruikers ervaring
Geen vervelende IVR menu's meer. Laat de gebruiker kiezen om te bellen, teruggebeld te worden, te chatten of een e-mail te versturen. Verbeter de klantenbeleving met real-time informatie uit het contact center zoals wachttijden en actuele informatie.
Betere productiviteit
Meer en betere informatie zorgen voor een daling van de gespreksduur van 30 % en veel minder doorschakelen.
Betere segmentering
Meer en betere informatie betekent ook een betere klantsegmentering en geeft nieuwe self-service mogelijkheden.
Eenvoudig te implementeren
Een standaard product dat onmiddellijk geïntegreerd kan worden in uw contact center. Geen langdurig maatwerkproject, maar een snelle, kant en klare oplossing.
Future proof
Een strategisch platform om bestaande én toekomstige nieuwe media te integreren, met kosten die vooraf bepaald zijn.

Sociale media als Facebook, LinkedIn en Twitter zijn niet meer weg te denken uit de samenleving en daardoor relevant voor jouw organisatie. Ook jouw klanten bevinden zich op deze platformen. Het is daarom van belang om naar de online conversaties te luisteren. Verschillende (internationale) onderzoeken wijzen uit dat bijna de helft van de consumenten social media gebruikt voor het stellen van vragen, om op te klagen of het geven van complimenten. De uitdaging ligt bij het vinden van relevante berichtgeving voor jouw organisatie zodat je de dialoog aan kunt gaan met jouw klanten.

tracebuzz logoFrontline levert hiervoor de krachtige oplossingen van Tracebuzz voor offline en online media monitoring en realtime webcare. Kom er direct achter wie de superpromoters zijn, waar de conversatie plaatsvindt en hoe het sentiment is. Ga direct de online dialoog aan op elk gewenst platform. Beheers je online reputatie, verhoog de klantloyaliteit en verbeter de online klantervaring vanuit één systeem. Onze integratie van Tracebuzz in de PureConnect oplossing van Genesys zorgt ervoor dat uw klantcontact medewerkers ook social media interacties kunnen afhandelen vanuit een applicatie en kan hierover worden gerapporteerd.

WhatsApp geïntegreerd
Met ruim 9 miljoen Nederlandse gebruikers is WhatsApp is met afstand het meest gebruikte "sociale" platform. Een platform dat de consument gewend is om dagelijks meerdere keren te gebruiken. Dit biedt kansen voor organisaties om dit kanaal in te zetten voor klantenservice doeleinden. Tracebuzz heeft als eerste partij in Nederland WhatsApp volledig geïntegreerd in haar webcare tool. Dit maakt het mogelijk om vanuit één tool alle sociale conversaties in realtime te beheren met het gehele customer service team. WhatsApp is een laagdrempelig contactkanaal voor klanten en door het innovatieve karakter is WhatsApp het ideale kanaal om de online serviceverwachting te overtreffen!