PureConnect

High end klantcontactoplossing voor middelgrote tot
grote bedrijven, call- en contactcenters
 
genesysPureConnect van Genesys (voorheen CIC van Interactive Intelligence) is ontwikkeld voor bedrijven waar veel, al dan niet multimediaal, klantcontact plaatsvindt en die continue diepgaand inzicht wensen in de prestaties van hun bedrijf op het gebied van bereikbaarheid en haar dienstverlening op het gebied van telecommunicatie. Een grote kracht van de oplossing is de integratie van “front- en backoffice”; zowel klantcontact of service afdelingen en call- en contactcenters kunnen met PureConnect uitgerust worden, als ook de gehele backoffice organisatie. 

“PureConnect is een bewezen product dat wereldwijd wordt gebruikt door organisaties waar veel klantcontact plaatsvindt”

PureConnect 
 is multimediaal, dat betekent dat niet alleen telefoongesprekken via deze oplossing intelligent gerouteerd kunnen worden, maar ook e-mail, web chat en bijvoorbeeld social media. PureConnect is modulair opgebouwd en uitermate schaalbaar. Een ideale oplossing voor bedrijven die de intentie hebben om op termijn de dienstverlening verder uit te breiden zonder hiervoor op zoek te moeten gaan naar een nieuwe telecommunicatieoplossing. Door middel van software updates en upgrades wordt u op regelmatige basis voorzien van de nieuwste toepassingen en functionaliteiten. Daardoor blijft u altijd beschikken over een up to date systeem.

PureConnect 
is door Frontline de afgelopen jaren succesvol geïmplementeerd bij een groot aantal gerenommeerde bedrijven in Nederland en daarbuiten. Wij onderhouden alle systemen van onze klanten, daarnaast is Frontline onderhoudspartner voor PureConnect klanten van andere leveranciers van Genesys oplossingen.

Waarom PureConnect?

  • PureConnect is eenvoudig aanpasbaar, voor alle soorten gebruikers en een flexibele dienstverlening
  • De All-in-One software architectuur, gebaseerd op Windows, zorgt voor eenvoudig beheer
  • PureConnect is gebaseerd op standaarden, voor flexibiliteit, lagere kosten en betere beveiliging
  • De oplossing is schaalbaar, voor organisaties in alle maten met één of meerdere vestigingen
  • Een totaaloplossing voor de gehele organisatie en gemakkelijk uit te breiden
  • PureConnect is modulair op te bouwen; voeg functionaliteiten pas toe wanneer u ze nodig heeft
  • Door middel van software updates en upgrades beschikt u altijd over een up to date telecomoplossing

"PureConnect is door Frontline onder andere geïmplementeerd bij zorginstellingen, woningcorporaties, reisorganisaties, overheidsinstanties en financiële dienstverleners”

CONTACT

Neem voor meer informatie contact met ons op

  • bel ons op telefoonnummer 088 - 2 680 780
  • stuur een e-mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
  • of vul hier uw gegevens in