PureCloud Engage

Volledig geïntegreerde, cloud-gebaseerde, omnichannel customer engagement oplossing


Afbeelding1Het woord van het jaar in de wereld van klantcontact is “agile”, het meebewegen met de klant. En dat is precies waar PureCloud voor is. PureCloud Engage laat klantgerichte organisaties eenvoudig en snel een contact center opzetten en gebruikers en functionaliteiten toevoegen zonder downtime. 


Schaalbaarheid, flexibiliteit en veiligheid zijn maximaal geborgd door de architectuur die is gebaseerd op Amazon Web Services (AWS). De betaling per maand en per gebruiker zorgt voor een bedrijfsinvestering met een laag risico en hoge toegevoegde waarde.




Interactive Intelligence heeft PureCloud Engage ontwikkeld voor organisaties die hoge eisen stellen aan de technologische ondersteuning van hun klantcontact en geen grote investeringen willen doen in hardware, installeren en onderhoud.

PureCloud werkt op abonnementsbasis en wordt snel en op maat ingericht. Het op- en afschalen van gebruikers is mogelijk per individuele werknemer en de gewenste functionaliteit wordt naar wens toegevoegd. Dit vertaalt zich in een oplossing die altijd precies past bij de organisatie, zowel qua omvang als qua functionaliteit.

Biedt uw klanten de omnichannel service die zij van u verwachten en verkrijg inzicht in de klantbeleving. Blijf uw concurrentie een stap voor door de klant- en agentervaring continue te verbeteren!
Met deze cloud oplossing kunt u in slechts enkele dagen aan de slag.

PureCloud Engage is onderdeel van het PureCloud Platform. Schaalbaar, betrouwbaar en veilig
PureCloud Collaborate – De oplossing voor real time samenwerken en content management
PureCloud Communicatie – De functionaliteit van Collaborate plus IP PBX
PureCloud Engage – De functionaliteit van Communicate plus Omnichannel klantbeleving