Customer Interaction Center

2015ININ logo Stacked-01High end klantcontactoplossing voor middelgrote tot grote bedrijven, call- en contactcenters

Het Customer Interaction Center (CIC) van Interactive Intelligence is ontwikkeld voor bedrijven waar veel, al dan niet multimediaal, klantcontact plaatsvindt en die continue diepgaand inzicht wensen in de prestaties van hun bedrijf op het gebied van bereikbaarheid en haar dienstverlening op het gebied van telecommunicatie. Een grote kracht van de oplossing is de integratie van “front- en backoffice”; zowel klantcontact of service afdelingen en call- en contactcenters kunnen met CIC uitgerust worden, als ook de gehele backoffice organisatie.

“CIC is een bewezen product dat wereldwijd wordt gebruikt door organisaties waar veel klantcontact plaatsvindt”

Het CIC is multimediaal, dat betekent dat niet alleen telefoongesprekken via CIC intelligent gerouteerd kunnen worden, maar ook e-mail, web chat en bijvoorbeeld social media. Het CIC is modulair opgebouwd en uitermate schaalbaar. Een ideale oplossing voor bedrijven die de intentie hebben om op termijn de dienstverlening verder uit te breiden zonder hiervoor op zoek te moeten gaan naar een nieuwe telecommunicatieoplossing. Door middel van software updates en upgrades wordt u op regelmatige basis voorzien van de nieuwste toepassingen en functionaliteiten. Daardoor blijft u altijd beschikken over een up to date systeem.

Het CIC is door Frontline de afgelopen jaren succesvol geïmplementeerd bij zo’n 60 bedrijven in Nederland en daarbuiten. Wij onderhouden alle systemen van onze klanten, daarnaast is Frontline onderhoudspartner voor CIC klanten van andere leveranciers van Interactive Intelligence oplossingen.

Waarom CIC?

  • Het CIC is eenvoudig aanpasbaar, voor alle soorten gebruikers en een flexibele dienstverlening
  • De All-in-One software architectuur, gebaseerd op Windows, zorgt voor eenvoudig beheer
  • CIC is gebaseerd op standaarden, voor flexibiliteit, lagere kosten en betere beveiliging
  • De oplossing is schaalbaar, voor organisaties in alle maten met één of meerdere vestigingen
  • Een totaaloplossing voor de gehele organisatie en gemakkelijk uit te breiden
  • CIC is modulair op te bouwen; voeg functionaliteiten pas toe wanneer u ze nodig heeft
  • Door middel van software updates en upgrades beschikt u altijd over een up to date telecomoplossing

"CIC is door Frontline onder andere geïmplementeerd bij zorginstellingen, woningcorporaties, reisorganisaties, overheidsinstanties en financiële dienstverleners”

CONTACT

Neem voor meer informatie contact met ons op

  • bel ons op telefoonnummer 088 - 2 680 780
  • stuur een e-mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
  • of vul hier uw gegevens in