Customer Engagement Optimization

Customer Engagement Optimization

logo verintMet ons Verint portfolio helpen wij onze klanten om de klantbetrokkenheid te optimaliseren. De klantbetrokkenheid beschrijft de mate van de interactie die afzonderlijke consumenten in de loop van de tijd direct of indirect met een merk hebben.

De voordelen van Customer Engagement Optimization

CEO Verint 2CEO Verint 1

CEO Verint 3CEO Verint 4
Bij klantbetrokkenheid draait het allemaal om proactief zijn en actie ondernemen. Als dat goed gebeurt, kunt u er de vruchten van plukken. Gaat dat niet goed, dan zet u de deur open voor de concurrentie.

 

Verrijk interactie met klanten

Door de reis en interactie met de klant af te stemmen op de beschikbaarheid, vaardigheden en bekwaamheden van medewerkers, maken onze oplossingen het voor uw medewerkers eenvoudig om persoonsgericht te zijn.

Bedrijfsprocessen verbeteren

Tegenwoordig gebruiken toonaangevende organisaties klant- en medewerkerinzichten vanuit meerdere kanalen om de reis van klanten in kaart te brengen, betrokkenheidskansen vast te stellen en acties die leiden tot positieve en negatieve ervaringen te meten.

Personeel optimaal inzetten

Optimaliseer het personeelsbestand door het juiste aantal betrokken, goed presterende medewerkers te hebben die in staat zijn om een efficiënte klantenservice met een uitzonderlijke kwaliteit te leveren.

 

verint verrijk interactiesverint personeel optimaal inzetten

verint bedrijfsprocessen verbeteren