Customer Care voor Skype for Business

logo verintMet ons Verint portfolio helpen wij onze klanten om de klantbetrokkenheid te optimaliseren. De klantbetrokkenheid beschrijft de mate van de interactie die afzonderlijke consumenten in de loop van de tijd direct of indirect met een merk hebben.

De voordelen van Customer Engagement Optimization

CEO Verint 2CEO Verint 1

CEO Verint 3CEO Verint 4
Bij klantbetrokkenheid draait het allemaal om proactief zijn en actie ondernemen. Als dat goed gebeurt, kunt u er de vruchten van plukken. Gaat dat niet goed, dan zet u de deur open voor de concurrentie.

 

Verrijk interactie met klanten

Door de reis en interactie met de klant af te stemmen op de beschikbaarheid, vaardigheden en bekwaamheden van medewerkers, maken onze oplossingen het voor uw medewerkers eenvoudig om persoonsgericht te zijn.

Bedrijfsprocessen verbeteren

Tegenwoordig gebruiken toonaangevende organisaties klant- en medewerkerinzichten vanuit meerdere kanalen om de reis van klanten in kaart te brengen, betrokkenheidskansen vast te stellen en acties die leiden tot positieve en negatieve ervaringen te meten.

Personeel optimaal inzetten

Optimaliseer het personeelsbestand door het juiste aantal betrokken, goed presterende medewerkers te hebben die in staat zijn om een efficiënte klantenservice met een uitzonderlijke kwaliteit te leveren.

 

verint verrijk interactiesverint personeel optimaal inzetten

verint bedrijfsprocessen verbeteren

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Volledig geïntegreerde, cloud-gebaseerde, omnichannel customer engagement oplossing


Afbeelding1Het woord van het jaar in de wereld van klantcontact is “agile”, het meebewegen met de klant. En dat is precies waar PureCloud voor is. PureCloud Engage laat klantgerichte organisaties eenvoudig en snel een contact center opzetten en gebruikers en functionaliteiten toevoegen zonder downtime. 


Schaalbaarheid, flexibiliteit en veiligheid zijn maximaal geborgd door de architectuur die is gebaseerd op Amazon Web Services (AWS). De betaling per maand en per gebruiker zorgt voor een bedrijfsinvestering met een laag risico en hoge toegevoegde waarde.




Interactive Intelligence heeft PureCloud Engage ontwikkeld voor organisaties die hoge eisen stellen aan de technologische ondersteuning van hun klantcontact en geen grote investeringen willen doen in hardware, installeren en onderhoud.

PureCloud werkt op abonnementsbasis en wordt snel en op maat ingericht. Het op- en afschalen van gebruikers is mogelijk per individuele werknemer en de gewenste functionaliteit wordt naar wens toegevoegd. Dit vertaalt zich in een oplossing die altijd precies past bij de organisatie, zowel qua omvang als qua functionaliteit.

Biedt uw klanten de omnichannel service die zij van u verwachten en verkrijg inzicht in de klantbeleving. Blijf uw concurrentie een stap voor door de klant- en agentervaring continue te verbeteren!
Met deze cloud oplossing kunt u in slechts enkele dagen aan de slag.

PureCloud Engage is onderdeel van het PureCloud Platform. Schaalbaar, betrouwbaar en veilig
PureCloud Collaborate – De oplossing voor real time samenwerken en content management
PureCloud Communicatie – De functionaliteit van Collaborate plus IP PBX
PureCloud Engage – De functionaliteit van Communicate plus Omnichannel klantbeleving

CC4Skype banner NL

CC4Skype is Customer Care software voor intuïtief klantcontact en volledig geïntegreerd met Skype for Business. Eenvoudig in zowel gebruik, het genereren van rapportages, beheer en implementatie, ontworpen vanuit het oogpunt van de gebruiker. CC4Skype is een volwaardige customer care oplossing, waarmee u de klantbeleving naar een hoger niveau tilt. Intuïtief kunnen communiceren en werken staat bij de ontwikkeling van onze oplossingen voorop. Met deze oplossing voegt u waarde toe aan uw Skype for Business omgeving.

CONTACT
Neem voor meer informatie contact met ons op 

  • bel ons op telefoonnummer 088 - 2 680 780
  • stuur een e-mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
  • of vul hier uw gegevens in

 

 

High end klantcontactoplossing voor middelgrote tot
grote bedrijven, call- en contactcenters
 
genesysPureConnect van Genesys (voorheen CIC van Interactive Intelligence) is ontwikkeld voor bedrijven waar veel, al dan niet multimediaal, klantcontact plaatsvindt en die continue diepgaand inzicht wensen in de prestaties van hun bedrijf op het gebied van bereikbaarheid en haar dienstverlening op het gebied van telecommunicatie. Een grote kracht van de oplossing is de integratie van “front- en backoffice”; zowel klantcontact of service afdelingen en call- en contactcenters kunnen met PureConnect uitgerust worden, als ook de gehele backoffice organisatie. 

“PureConnect is een bewezen product dat wereldwijd wordt gebruikt door organisaties waar veel klantcontact plaatsvindt”

PureConnect 
 is multimediaal, dat betekent dat niet alleen telefoongesprekken via deze oplossing intelligent gerouteerd kunnen worden, maar ook e-mail, web chat en bijvoorbeeld social media. PureConnect is modulair opgebouwd en uitermate schaalbaar. Een ideale oplossing voor bedrijven die de intentie hebben om op termijn de dienstverlening verder uit te breiden zonder hiervoor op zoek te moeten gaan naar een nieuwe telecommunicatieoplossing. Door middel van software updates en upgrades wordt u op regelmatige basis voorzien van de nieuwste toepassingen en functionaliteiten. Daardoor blijft u altijd beschikken over een up to date systeem.

PureConnect 
is door Frontline de afgelopen jaren succesvol geïmplementeerd bij een groot aantal gerenommeerde bedrijven in Nederland en daarbuiten. Wij onderhouden alle systemen van onze klanten, daarnaast is Frontline onderhoudspartner voor PureConnect klanten van andere leveranciers van Genesys oplossingen.

Waarom PureConnect?

  • PureConnect is eenvoudig aanpasbaar, voor alle soorten gebruikers en een flexibele dienstverlening
  • De All-in-One software architectuur, gebaseerd op Windows, zorgt voor eenvoudig beheer
  • PureConnect is gebaseerd op standaarden, voor flexibiliteit, lagere kosten en betere beveiliging
  • De oplossing is schaalbaar, voor organisaties in alle maten met één of meerdere vestigingen
  • Een totaaloplossing voor de gehele organisatie en gemakkelijk uit te breiden
  • PureConnect is modulair op te bouwen; voeg functionaliteiten pas toe wanneer u ze nodig heeft
  • Door middel van software updates en upgrades beschikt u altijd over een up to date telecomoplossing

"PureConnect is door Frontline onder andere geïmplementeerd bij zorginstellingen, woningcorporaties, reisorganisaties, overheidsinstanties en financiële dienstverleners”

CONTACT

Neem voor meer informatie contact met ons op

  • bel ons op telefoonnummer 088 - 2 680 780
  • stuur een e-mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
  • of vul hier uw gegevens in

smartcallSmartcall geeft uw organisatie de mogelijkheid om efficiënt nieuwe media te integreren in uw bestaande contact center.
De nieuwe manier van communiceren met vrienden en familie is met smartphones en internet. We combineren spraak, Facebook, Twitter, chat en vele andere nieuwe manieren. We wisselen foto's en video's uit, apps gebruiken de geo-locatie, video gesprekken worden gemaakt.

Helaas gebruiken bedrijven enkel spraak om met klanten te communiceren. Eindeloze druktoets menu's, lange wachttijden en doorschakelingen; frustratie en ongelukkige klanten zijn het gevolg.

Kunnen bedrijven ook de nieuwe manier van communiceren gebruiken? Ja, dat kan met Smartcall."Smartcall integreert efficiënt nieuwe media in uw bestaande contact center"
Met Smartcall worden de nieuwe media naadloos geïntegreerd in uw contact center.

Smartcall is de brug tussen de nieuwe media en uw contact center. Smartcall levert de informatie uit uw mobiele app, Facebook pagina, website, kiosken et cetera die u nodig heeft op het moment dat de gebruiker contact wil opnemen.


Waarom kiezen voor Smartcall?
De beste gebruikers ervaring
Geen vervelende IVR menu's meer. Laat de gebruiker kiezen om te bellen, teruggebeld te worden, te chatten of een e-mail te versturen. Verbeter de klantenbeleving met real-time informatie uit het contact center zoals wachttijden en actuele informatie.
Betere productiviteit
Meer en betere informatie zorgen voor een daling van de gespreksduur van 30 % en veel minder doorschakelen.
Betere segmentering
Meer en betere informatie betekent ook een betere klantsegmentering en geeft nieuwe self-service mogelijkheden.
Eenvoudig te implementeren
Een standaard product dat onmiddellijk geïntegreerd kan worden in uw contact center. Geen langdurig maatwerkproject, maar een snelle, kant en klare oplossing.
Future proof
Een strategisch platform om bestaande én toekomstige nieuwe media te integreren, met kosten die vooraf bepaald zijn.