Alle nieuwsberichten

Agenda CX17 Genesys Brussels
Genesys heeft een jaarlijkse klanten- en partnercongres, geheel in het kader van customer experience (CX), waar ik door onze implementatiepartner Frontline voor ben uitgenodigd. Dit was de eerste maal dat ook de gehele interactive intelligence-familie deel uitmaakte van de partners en klanten. Het thema was dan ook heel passend ‘Together’ en het was een enorm druk driedaags programma waar je zelf aan kon geven (via een gebruiksvriendelijke app uiteraard) waar je bij wilde zijn. Naast de customer experience viel het me ook op dat er veel gesproken werd over employee engagement.

Dag 1 – Banking & Insurance
De reden waarom ik zo enthousiast was om af te reizen naar Brussel lag hem vooral in het feit dat bijna al onze grote klanten gebruik maken van één van de oplossingen van Genesys. Daarnaast was het voor het eerst dat er een speciale “Banking & Insurance forum” was ingericht voorafgaand aan de officiële opening. Op het forum werden de trends besproken op het gebied van AI (artificial intelligence), chatbots, machine learning en connectiviteit. De rest van het programma die dag bestond uit een aantal general sessions waar de hoofdontwikkeling KATE van Genesys werd uitgelegd. Zonder in een geheel technisch verhaal te vervallen moet je KATE voorstellen als samensmelting van het bovenstaande. Het is een chatbot die echt compleet gericht is op omnichannel bediening en het bewaren en leren van alle data die in ieder contact heeft plaatsgevonden. Na een receptie zijn we met de Benelux leden nog even ergens samengekomen om in een informele setting ervaringen, zowel van de dag als over het programma, uit te wisselen.

Dag 2 - Breakoutsessies
De dag bestond uit allerlei verschillende breakoutsessies waar je een eigen programma kon samenstellen. Ik heb me vooral gericht op omnichannel (KATE) en klantbedieningsessies (slimme keuzemenu’s, visuele menu’s in een chat etc.). Na het bijwonen van verschillende live demo’s en presentaties voor het toepassen van verschillende kanalen op onze bestaande en nieuwe business heb ik onze partner Frontline weer opgezocht. We hebben elkaar bijgepraat en ideeën gedeeld voor mogelijk interessante toepassingen die nu al mogelijk zijn en wellicht in de nabije toekomst. In de avond had Genesys een feestavond gepland in Brussels Event Brewery, ook een erg indrukwekkende locatie en happening.

Dag 3 – Education Day
De laatste ochtend stond voor mij in het kader van education-day. Hier kregen we tips and tricks van de productspecialisten en consultants van Genesys. Frontline was ondertussen een award in ontvangst aan het nemen en na een afsluitende lunch was het tijd om huiswaarts te keren

Deelnemen aan dit congres was erg inspirerend. Kijk voor meer informatie vooral naar het programma op http://www.genesys.com/cx/cx17/brussels

Award Verint

English press release below

Enorm trots zijn wij op het feit dat wij de award voor Marketing Partner of the Year hebben ontvangen van onze business partner Verint. Samen met hen en partner Tracebuzz hebben wij dit jaar een geweldig gezamenlijk evenement georganiseerd tijdens Multichannel 2017. Mede door onze inspanningen daar en het vervolg wat hieraan wordt gegeven heeft Verint besloten ons deze award toe te kennen. Deze award is een mooie bekroning op ons werk. Bedankt!


Partners Across EMEA Recognised for Exceptional Performance in Sales, Marketing, Support and Customer Service

WEYBRIDGE, UK and MELVILLE, N.Y., 28 June 2017 — Verint® Systems Inc. (Nasdaq: VRNT) today announced its partners across the EMEA region that have been awarded for their achievements in supporting Verint solutions and helping customers achieve their business growth and revenue objectives. The awards were presented earlier this month during the Verint Annual EMEA Partner Summit that took place at the Penha Longa Resort, Sintra, Portugal.

The following organisations were recognised for exemplary performance in project wins, consulting, marketing and customer service:

Callware – EMEA Partner of the Year 2017
Callware – EMEA Support Partner of the Year 2017
Axcess Nordic A/S – EMEA Partner Deal of the Year 2017
Frontline Service B.B – EMEA Marketing Partner of the Year 2017
IST Networks – EMEA Rising Star 2017
Outsourcing Partner Sp. z o.o. – EMEA Rising Star 2017

The three-day event welcomed more than 100 attendees from partner companies across Europe, the Middle East and Africa, and featured a combination of keynotes and breakout sessions focused on customer engagement optimisation topics, including voice of the customer, workforce optimisation, employee engagement and engagement channels, as well as cloud strategies and the virtues of the Verint Partner Programme.

Ahead of the awards ceremony, John Bourne, senior vice president of global channels and alliances at Verint, Mike Pryke-Smith, vice president of partners and alliances for Verint EMEA, and Hamish Taylor, former CEO for Sainsbury’s Bank and Eurostar, delivered keynote addresses.

Upon claiming two awards at the event, Santiago Martinez, Callware CEO, says, “We’ve been a Verint partner for over 10 years, and these two awards recognise the strength of that relationship. We have invested extensively in developing proficiencies in the Verint solutions, which are fully utilised to help ensure our clients can transform their customer contact operations.”

Of its award, Sebastian Nielsen, Axcess Nordic A/S CEO, notes, “We’re delighted to be recognised as a valued Verint partner and to receive the Partner Deal of the Year award. The deal behind this honour was one of the largest in the region for engagement management. We’re proud to be a pioneer in this area, which is critical for customers as they transform their businesses for success in the digital economy.”

“Our partners play a very important role in our business, and we’re delighted to congratulate this year’s winners and finalists on their great achievements,” adds Verint’s Mike Pryke-Smith. “During our Annual Partner Summit and awards, we’re able to engage with our valued partners and celebrate their great accomplishments across a wide range of industries, customer communications environments and technologies that support traditional customer service and the newer world of digital engagement. In reflecting on the successes of the past year, each winner was selected based on its expertise, proven track record and focus on customer success.”

About Verint Systems Inc.

Verint® (Nasdaq: VRNT) is a global leader in Actionable Intelligence® solutions with a focus on customer engagement optimisation, security intelligence, and fraud, risk and compliance. Today, more than 10,000 organisations in approximately 180 countries—including over 80 percent of the Fortune 100—count on intelligence from Verint solutions to make more informed, effective and timely decisions. Learn more about how we’re creating A Smarter World with Actionable Intelligence® at www.verint.com.

This press release contains “forward-looking statements,” including statements regarding expectations, predictions, views, opportunities, plans, strategies, beliefs, and statements of similar effect relating to Verint Systems Inc. These forward-looking statements are not guarantees of future performance and they are based on management's expectations that involve a number of risks, uncertainties and assumptions, any of which could cause actual results to differ materially from those expressed in or implied by the forward-looking statements. For a detailed discussion of these risk factors, see our Annual Report on Form 10-K for the fiscal year ended January 31, 2017, our Quarterly Report on Form 10-Q for the quarter ended April 30, 2017, and other filings we make with the SEC. The forward-looking statements contained in this press release are made as of the date of this press release and, except as required by law, Verint assumes no obligation to update or revise them or to provide reasons why actual results may differ.

awards 2017 verint genesys
Enorm trots zijn wij op het feit dat wij afgelopen week twee onderscheidingen hebben ontvangen.

Eerst was daar de award voor Marketing Partner of the Year van onze business partner Verint. Samen met hen en partner Tracebuzz hebben wij dit jaar een geweldig gezamenlijk evenement georganiseerd tijdens Multichannel 2017. Mede door onze inspanningen daar en het vervolg wat hieraan wordt gegeven heeft Verint besloten ons deze award toe te kennen. Wij voelen ons vereerd!

En dag later was daar de award voor Most New Customers van Genesys | Interactive Intelligence. Al jaren op rij mogen wij als business partner van Interactive Intelligence deze award in ontvangst nemen. Onze focus en specialisatie zorgt jaar na jaar voor een groeiend aantal bedrijven dat kiest voor de geavanceerde klantcontact software en de bijbehorende dienstverlening van Frontline. 

Deze awards zijn een mooie bekroning op ons werk. Bedankt!

Agenda CX17 Genesys Brussels
Wij zijn trots dat we deze week als sponsor en exposant aanwezig zijn op hét event van Genesys, dit jaar van 7-9 juni in Brussel. Het thema van dit jaar is ‘Together… Together, we can deliver iconic customer experiences by powering digital business with a human touch.' Enorm trots zijn wij op het feit dat wij wederom de award voor meeste nieuwe klanten in ontvangst hebben mogen nemen. 

image1
 
image2 
image3

Genesys G Nine
Softwareleverancier Genesys heeft customer experience platform G-NINE gelanceerd. Het platform bestaat uit drie elkaar aanvullende producten voor het faciliteren van klantcontact. De presentatie vond plaats tijdens gebruikersconferentie CX17 Indy in Indianapolis.


Volgens het bedrijf is het product geschikt voor organisaties van iedere omvang, ongeacht de voorkeur voor cloud-gebaseerde of onpremise oplossingen. Het combineert ondersteuning van digitale transformatie met uitgebreide, intelligente functies, de finesse van de menselijke inbreng en de functionaliteit om organisaties op de slimste manier zaken te laten doen. Merijn te Booij, cmo van het bedrijf, stelt: ‘G-NINE is het antwoord op de vraag van klanten om eenvoudige, effectieve en gepersonaliseerde service, maar ook op die van organisaties die moeite hebben om het gedrag en de verwachtingen van de klant bij te houden, en al helemaal het tempo en de kosten van technologische innovatie.’

Het platform bevat bij de lancering de volgende opvallende elementen:
Smart App Automatisering - 80 voorgedefinieerde micro-applicaties voor spraak en digitale selfservice, gericht op efficiëntere bedrijfsvoering en een betere customer experience.
Asynchrone Messaging - Maakt supportmogelijkheden voor customer conversation ook beschikbaar voor asynchrone messaging: via Genesys Hub op populaire kanalen als Facebook Messenger, Slack, Skype en WeChat.
Next Generation Engagement - Breidt de customer experience uit van de traditionele communicatiekanalen naar het Internet of Things, daarbij realtime bepalend wat de beste actie is gegeven de context van de gebruiker, de beschikbare resources, het klantprofiel en de organisatie-doelstellingen.
Bring-Your-Own-Bot – Aansluiting van eigen bots op het customer experience platform. Die gaan naadloos samen met de kunstmatige intelligentie (AI) van Genesys en machine-learningsystemen om de customer interactions op alle kanalen beter te begrijpen en continu slimmer te maken.
AI-ecosysteem Kate - Kate gebruikt voor het leveren van customer experiencd haar eigen micro-apps en spraak- en tekstanalyse. Ze brengt de mogelijkheden samen van Blended AI, zoals Salesforce Einstein voor CRM en IBM Watson voor Big Data, en combineert daarmee de kracht van automatisering met menselijke inbreng.

Tags: ,

Search

Meld u aan voor onze nieuwsbrief