Alle nieuwsberichten

engagepromobanner
Henk-Jan Koerts vertelt over de inrichting van klantcontact bij a.s.r. tijdens Engage Europe 2016


Wilt u in 1 dag weten hoe u optimale customer engagement bereikt? Op donderdag 10 november aanstaande vindt Engage Europe 2016 plaats in het Evoluon in Eindhoven. Frontline is sponsor van dit evenement en nodigt u van harte uit aanwezig te zijn.

wolken
Interactive Intelligence Group, wereldwijd leverancier van cloud services op het gebied van customer engagement, communications en collaboration, is door Frost & Sullivan beloond met de 2016 North American Cloud Customer Contact Center Applications Growth Excellence Leadership Award. Volgens het bijbehorende award report is de keuze van Frost & Sullivan voor Interactive Intelligence gebaseerd op “de belangrijke groei in de markt voor cloud contact center applicaties, concurrerend en rijk aan functionaliteit en met uitstekende customer support.”

iningenesysGenesys, leverancier van contactcentersoftware, neemt de beursgenoteerde branchegenoot Interactive Intelligence Group over. De transactie heeft een geschatte waarde van ongeveer 1,4 miljard dollar. De transactie zal naar verwachting aan het eind van het jaar zijn afgerond, na officiële goedkeuring van onder andere de aandeelhouders van Interactive Intelligence. Beide bedrijven zijn Amerikaans.

Interactive Intelligence Group levert zakelijke ip-communicatie- en klantcontactsoftware. Het bedrijf biedt sinds een tijdje ook cloudoplossingen aan. Het innovatieve karakter van de producten van Interactive Intelligence vormt naast schaalgrootte de belangrijkste reden voor Genesys om het tweeëntwintigjaar oude bedrijf over te nemen.

‘Dit is een belangrijke mijlpaal waarbij we onze gezamenlijke expertise en kunde combineren ten behoeve van langdurige klantrelaties, versnelde innovatie en meer groei,’ zegt Paul Segre, topman van Genesys. ‘Wij blijven volop investeren in het hele productportfolio van Interactive Intelligence om het momentum vast te houden van PureCloud, Communication-as-a-Service en Customer Interaction Center, als aanvulling op het huidige portfolio van Genesys.’

Don Brown, president van Interactive Intelligence, kijkt met plezier terug op de afgelopen 22 jaar waarin gebouwd is aan een ‘buitengewoon bedrijf met innovatieve, disruptieve technologie-oplossingen die organisaties transformeren’. Brown: ‘Ik ben er zeker van dat onze overeenkomst met Genesys, waaraan een zorgvuldige evaluatie van strategische alternatieven voorafgegaan is, de aandeelhouders van Interactive Intelligence van een directe en significante waarde voorziet en onze klanten, partners en medewerkers betekenisvolle voordelen oplevert.’

Meer informatie en de meestgestelde vragen staan op de website van Interactive Intelligence: https://www.inin.com/interactive-intelligence-genesys 
Frontline blijft haar klanten uiteraard voorzien van de oplossingen van Interactive Intelligence en natuurlijk onze klantgerichte dienstverlening daaromheen.

Search

Meld u aan voor onze nieuwsbrief