Alle nieuwsberichten

iningenesysGenesys, leverancier van contactcentersoftware, neemt de beursgenoteerde branchegenoot Interactive Intelligence Group over. De transactie heeft een geschatte waarde van ongeveer 1,4 miljard dollar. De transactie zal naar verwachting aan het eind van het jaar zijn afgerond, na officiële goedkeuring van onder andere de aandeelhouders van Interactive Intelligence. Beide bedrijven zijn Amerikaans.

Interactive Intelligence Group levert zakelijke ip-communicatie- en klantcontactsoftware. Het bedrijf biedt sinds een tijdje ook cloudoplossingen aan. Het innovatieve karakter van de producten van Interactive Intelligence vormt naast schaalgrootte de belangrijkste reden voor Genesys om het tweeëntwintigjaar oude bedrijf over te nemen.

‘Dit is een belangrijke mijlpaal waarbij we onze gezamenlijke expertise en kunde combineren ten behoeve van langdurige klantrelaties, versnelde innovatie en meer groei,’ zegt Paul Segre, topman van Genesys. ‘Wij blijven volop investeren in het hele productportfolio van Interactive Intelligence om het momentum vast te houden van PureCloud, Communication-as-a-Service en Customer Interaction Center, als aanvulling op het huidige portfolio van Genesys.’

Don Brown, president van Interactive Intelligence, kijkt met plezier terug op de afgelopen 22 jaar waarin gebouwd is aan een ‘buitengewoon bedrijf met innovatieve, disruptieve technologie-oplossingen die organisaties transformeren’. Brown: ‘Ik ben er zeker van dat onze overeenkomst met Genesys, waaraan een zorgvuldige evaluatie van strategische alternatieven voorafgegaan is, de aandeelhouders van Interactive Intelligence van een directe en significante waarde voorziet en onze klanten, partners en medewerkers betekenisvolle voordelen oplevert.’

Meer informatie en de meestgestelde vragen staan op de website van Interactive Intelligence: https://www.inin.com/interactive-intelligence-genesys 
Frontline blijft haar klanten uiteraard voorzien van de oplossingen van Interactive Intelligence en natuurlijk onze klantgerichte dienstverlening daaromheen.

csat nps ces1In Customer Service wordt er gebruik gemaakt van verschillende meetinstrumenten om de klantbeleving te meten. Na de opkomst van de Net Promotor Score (NPS) in 2003 wint de Customer Effort Score (CES) dit decennium terrein. Uit het Nationaal Benchmark en Trendonderzoek Klantinteractie 2016 blijkt dat het gebruik van de Customer Effort Score in klantcontactorganisatie is verdubbeld naar 46% in vergelijking met vorig jaar.

Het onderzoek
Dit onderzoek brengt in kaart hoe Nederlandse klantcontactorganisaties gebruik maken van de Customer Effort Score, Klanttevredenheid en de Net Promotor Score. Uw deelname is hiervoor zeer belangrijk. U kunt de vragenlijst invullen via: https://response.questback.com/metieracademybeneluxbv/sdm201606/ Het uitgewerkte onderzoeksrapport krijgt u gratis toegestuurd.

De Strategic Decisions Monitor is een initiatief van CustomerFirst en de Stichting Klantinteractie Research Centrum en wordt onder andere gesponsord door Frontline.

Search

Schrijf u hier in voor onze nieuwsbrief