Alle nieuwsberichten

pexels photo 105254
We zijn allemaal klant. Dat betekent ook dat we allemaal weten wat er beter moet als het gaat om klantbeleving. Hoewel je zou verwachten dat dit een groot voordeel is, is het juist één van de grootste nadelen als je de klantbeleving van je organisatie wilt verbeteren. Dat is een van de opvallende stellingen in het boek Klantsignaalmanagement van Zanna van der Aa. De auteur licht dit op verzoek van CustomerFirst toe.

MQ2016
Amsterdam, 3 november 2016 - Interactive Intelligence, wereldwijd leverancier van clouddiensten voor customer engagement, communications en collaboration, is voor het tweede opvolgende jaar gepositioneerd als Visionair in het Gartner 2016 Magic Quadrant for Contact Center as a Service, West-Europa1.

VestingFinance
Vianen, 19 oktober 2016 – Vesting Finance heeft Frontline in de arm genomen als kennispartner voor de upgrade- en innovatiefase van het Customer Interaction Center (CIC). Per 1 oktober is de samenwerking van start gegaan.

Search

Meld u aan voor onze nieuwsbrief