Alle nieuwsberichten

dfz100procent

Trots op onze klant De Friesland Zorgverzekeraar!
De medewerkers van het Klantcontactcentrum van De Friesland Zorgverzekeraar hebben de hoogste score gehaald bij het onderzoek van de Nederlandse Zorgautoriteit (NZa) naar informatieverstrekking. De medewerkers gaven alleen maar juiste antwoorden op vragen van toezichthouders van de NZa. Zij deden zich bij de ‘mystery calls’ voor als potentiële klant. De Friesland is de enige zorgverzekeraar in Nederland die een 100 procent score behaalde, een resultaat om trots op te zijn.

VanNelleFabriek

‘Het is moeilijk te voorspellen waar het heen gaat’, trapte futurist Christian Kromme ietwat merkwaardig zijn boeiende keynote tijdens Interactions Benelux af. De auteur van het nieuw te verschijnen boek ‘Humanification’ herpakte zich echter rap en zei stellig dat er ‘een vloedgolf van disruptie op ons afkomt.’ In de Van Nelle Fabriek in Rotterdam, waar Interactive Intelligence afgelopen donderdag 8 december zijn klantendag hield, nam Kromme zijn toehoorders moeiteloos een uur lang mee. In de technologische ontwikkelingen die momenteel gaande zijn, maar vooral ook wat er allemaal nog aan zit te komen. En dat was soms best even slikken voor de aanwezigen in de industriële evenementlocatie. Wat te denken bijvoorbeeld van een selfservice-advocaat, dronepakketbezorgers en robotkoks?

asr cxaward 2016
Verzekeraar a.s.r. heeft de Customer Experience Award in ontvangst mogen nemen tijdens Interactions Benelux 2016. De jury roemde de slagkracht, gedrevenheid en de implementatiekracht om het klantcontact binnen a.s.r. in alle facetten naar een hoger niveau te tillen, door een veel betere besturing, routering en voorspelling van het klantcontact.

Search

Meld u aan voor onze nieuwsbrief