Alle nieuwsberichten

Ondertekening Tracebuzz
Links: Marco van de Kamp (Tracebuzz) Rechts: Marcel Reuvers (Frontline)

Vianen, 15 november 2016 – Om haar klanten ook te kunnen ontzorgen op het gebied van nieuwe kanalen via bijvoorbeeld social media gaat Frontline een strategische samenwerking aan met Tracebuzz. Door het opnemen van deze krachtige customer engagement oplossing in haar portfolio en de integratiemogelijkheid hiervan met onder andere het Customer Interaction Center (CIC) van Interactive Intelligence is Frontline in staat haar klanten nog beter van dienst te zijn.

pexels photo 105254
We zijn allemaal klant. Dat betekent ook dat we allemaal weten wat er beter moet als het gaat om klantbeleving. Hoewel je zou verwachten dat dit een groot voordeel is, is het juist één van de grootste nadelen als je de klantbeleving van je organisatie wilt verbeteren. Dat is een van de opvallende stellingen in het boek Klantsignaalmanagement van Zanna van der Aa. De auteur licht dit op verzoek van CustomerFirst toe.

MQ2016
Amsterdam, 3 november 2016 - Interactive Intelligence, wereldwijd leverancier van clouddiensten voor customer engagement, communications en collaboration, is voor het tweede opvolgende jaar gepositioneerd als Visionair in het Gartner 2016 Magic Quadrant for Contact Center as a Service, West-Europa1.

Search

Schrijf u hier in voor onze nieuwsbrief