Alle nieuwsberichten

Vacanceselect

 

In de afgelopen jaren is Vacanceselect getransformeerd van een traditioneel touroperator model in een nieuwetijdse e-commerce organisatie, actief in 13 landen. De ervaren en enthousiaste spreker, Eveline, laat zien hoe Vacanceselect haar focus op haar klanttevredenheid heeft weten te behouden en te verhogen door een geheel nieuwe kijk op klantenservice te introduceren. Iedereen bij Vacanceselect is bezig klanten 'te beraken'. De resultaten van de multichannel aanpassingen zijn zo positief, dat de strategie van het contact center is doorgetrokken naar andere delen van de organisatie. Zo ontstaat een omgeving waar de consument, partner én agent optimaal wordt ontzorgd.

Over de spreker:
Eveline Erkelens is senior manager en gespecialiseerd in klantcontact strategieën. Vanuit een passie en focus op het leveren van obsessieve klanttevredenheid duikt ze met regelmaat achter een PC om klanten te woord te staan. De explosieve ontwikkelingen in de markt, als de innovatieve technologieën, de veranderingen binnen het consumentengedrag en het effect wat dit op organisaties heeft maakt dat Eveline zich met veel enthousiasme beweegt binnen alles wat met klantcontact te maken heeft. Ze wordt met regelmaat gevraagd om het prachtige verhaal van Vacanceselect te delen. https://www.linkedin.com/in/eveline-erkelens-hilbers-b1b0752b/


Aanwezig zijn bij Multichannel Conference?

aanmeld button 03

 

 

 

 Tui Fabian Kortekaas


Reizigers een onvergetelijke vakantie te bezorgen, altijd een stapje verder gaan en de verwachtingen van hun gasten te overtreffen. De 'spirit' van TUI is niet voor niets Discover your smile. Customer Experience Expert Fabian Kortekaas van TUI geeft een inkijk in de interne programma's die erop gericht zijn een optimale klantbeleving te realiseren. Enkele onderwerpen die aan bod komen:
- Wat zijn de drivers van NPS? En hoe meet en rapporteer je dit?
- Hoe stimuleer je engagement en accountability bij alle belangrijke organisatie onderdelen die de customer journey beïnvloeden?
- Welke punten en processen in de journey moeten we aanpakken?
- Hoe bewaak je de prioriteiten met mensen en middelen als het gaat om ontevreden klanten, klachten en het herstellen van processen?
- Hoe ziet data-driven werken er binnen TUI uit?

Over de spreker:
Fabian Kortekaas is als Customer Experience Expert bij TUI Benelux verantwoordelijk voor de klanttevredenheid (NPS) over de gehele Customer Journey. https://www.linkedin.com/in/fabiankortekaas/


Aanwezig zijn bij Multichannel Conference?

aanmeld button 03

 

 

 

Robbert Jan Koos Service design

De hele wereld praat over Customer Journey's. Maar als je je Customer Journey eenmaal in kaart hebt gebracht, wat doe je er dan mee? Kortom hoe herontwerp je een ervaring, zodat die echt waarde toevoegt in het leven van de klant? Wij leren je 10 manieren om je Customer Journey te innoveren die je zullen helpen om een onverslaanbare klant ervaring neer te zetten.

Over de spreker:
Robbert-Jan van Oeveren heeft 8 jaar geleden Koos Service Design mede-opgericht. Met een opleiding in strategic product design van TUDelft, houdt hij zich nu bezig met de expansie van Koos in Nederland en daarbuiten. https://www.linkedin.com/in/rjvanoeveren/


Aanwezig zijn bij Multichannel Conference?

aanmeld button 03

 

 

 

Delta Leila Frietman
Wat is het effect van kennismanagement op de customer experience?

In 2015 is DELTA gestart met het optimaliseren van kennismanagement. Om de slag naar online te maken was er niet alleen een betere kennisbank nodig, maar vooral commitment vanuit de organisatie. De reis die kennismanagement bij DELTA heeft afgelegd is een feest van herkenning voor iedereen die zich bezighoudt met deze expertise. Volg onze reis waarin we, naast de positieve ontwikkelingen, ook zeker veel uitdagingen zijn tegengekomen. DELTA levert energie-, infradiensten en digitale services.

Over de spreker:
Leila Frietman is Senior Specialist Kennismanagement bij DELTA als onderdeel van de afdeling Design & Delivery. https://www.linkedin.com/in/leila-frietman-27b308b8/ 

Aanwezig zijn bij Multichannel Conference?

aanmeld button 03

 

 

 

De koffie staat klaar
Tijdens Multichannel Conference 2017 faciliteren Tracebuzz, Verint en Frontline een tweedaags programma over customer journeys in het Gate 2020 Theater. Gate 2020 is de gezamenlijk opgerichte naam voor dit theater wat staat voor dé plek op Multichannel die je meeneemt naar het jaar 2020 en verder, met visie en door inspiratie van vooraanstaande klanten en sprekers. Gate 2020 is een exclusieve plek waar de bezoekers inchecken in de business lounge en genieten van een unieke beleving op Multichannel.

Wat is Multichannel Conference?

Multichannel Conference 2017 staat op 19 en 20 april in het teken van een volledig gepersonaliseerde, consistente customer journey over alle kanalen. Uw klanten zijn al onafhankelijk van tijd, plaats en channel. Nu is het uw beurt. Het event biedt u, als professional in e-commerce, marketing en klantcontact, gratis (!) de mogelijkheid om ruim 150 kennissessies in 10 theaters bij te wonen. Doe inspiratie op van gerenommeerde sprekers en krijg advies op maat tijdens workshops en 1-op-1-gesprekken met experts.

Wat kunt u verwachten bij Gate 2020?

In het Gate 2020 theater, worden beide dagen 6 inspirerende sessies per dag georganiseerd met circa 50-80 bezoekers per sessie. Wij ontvangen u in onze Business Lounge waar de heerlijke koffie klaar staat. Om de eerste dag goed af te sluiten, organiseren wij op woensdag 19 april aan het einde van de middag een netwerkborrel. U kunt hier gezellig napraten met de sprekers en alle andere professionals vanuit de branche.

Inspiratie

Bent u benieuwd hoe bedrijven als a.s.r., Tui, Vacanceselect of Delta hun focus op klanttevredenheid hebben weten te behouden en te verhogen door een geheel nieuwe kijk op klantenservice te introduceren? Hoe zij grip krijgen op hun customer journey? En wat het effect is van Kennismanagement op de customer experience? Schrijf u dan snel gratis in op de website: http://multichannelconference.nl/gate2020

Wij ontmoeten u graag op 19 en 20 april bij De Fabrique in Utrecht!

Search

Meld u aan voor onze nieuwsbrief