Alle nieuwsberichten

Delta Leila Frietman
Wat is het effect van kennismanagement op de customer experience?

In 2015 is DELTA gestart met het optimaliseren van kennismanagement. Om de slag naar online te maken was er niet alleen een betere kennisbank nodig, maar vooral commitment vanuit de organisatie. De reis die kennismanagement bij DELTA heeft afgelegd is een feest van herkenning voor iedereen die zich bezighoudt met deze expertise. Volg onze reis waarin we, naast de positieve ontwikkelingen, ook zeker veel uitdagingen zijn tegengekomen. DELTA levert energie-, infradiensten en digitale services.

Over de spreker:
Leila Frietman is Senior Specialist Kennismanagement bij DELTA als onderdeel van de afdeling Design & Delivery. https://www.linkedin.com/in/leila-frietman-27b308b8/ 

Aanwezig zijn bij Multichannel Conference?

aanmeld button 03

 

 

 

De koffie staat klaar
Tijdens Multichannel Conference 2017 faciliteren Tracebuzz, Verint en Frontline een tweedaags programma over customer journeys in het Gate 2020 Theater. Gate 2020 is de gezamenlijk opgerichte naam voor dit theater wat staat voor dé plek op Multichannel die je meeneemt naar het jaar 2020 en verder, met visie en door inspiratie van vooraanstaande klanten en sprekers. Gate 2020 is een exclusieve plek waar de bezoekers inchecken in de business lounge en genieten van een unieke beleving op Multichannel.

Wat is Multichannel Conference?

Multichannel Conference 2017 staat op 19 en 20 april in het teken van een volledig gepersonaliseerde, consistente customer journey over alle kanalen. Uw klanten zijn al onafhankelijk van tijd, plaats en channel. Nu is het uw beurt. Het event biedt u, als professional in e-commerce, marketing en klantcontact, gratis (!) de mogelijkheid om ruim 150 kennissessies in 10 theaters bij te wonen. Doe inspiratie op van gerenommeerde sprekers en krijg advies op maat tijdens workshops en 1-op-1-gesprekken met experts.

Wat kunt u verwachten bij Gate 2020?

In het Gate 2020 theater, worden beide dagen 6 inspirerende sessies per dag georganiseerd met circa 50-80 bezoekers per sessie. Wij ontvangen u in onze Business Lounge waar de heerlijke koffie klaar staat. Om de eerste dag goed af te sluiten, organiseren wij op woensdag 19 april aan het einde van de middag een netwerkborrel. U kunt hier gezellig napraten met de sprekers en alle andere professionals vanuit de branche.

Inspiratie

Bent u benieuwd hoe bedrijven als a.s.r., Tui, Vacanceselect of Delta hun focus op klanttevredenheid hebben weten te behouden en te verhogen door een geheel nieuwe kijk op klantenservice te introduceren? Hoe zij grip krijgen op hun customer journey? En wat het effect is van Kennismanagement op de customer experience? Schrijf u dan snel gratis in op de website: http://multichannelconference.nl/gate2020

Wij ontmoeten u graag op 19 en 20 april bij De Fabrique in Utrecht!

logo verintlogo Frontline nocloud 

 

 

Amsterdam, 15 februari 2017 — Verint® Systems, Inc. (Nasdaq: VRNT) gaat samenwerken met Frontline Services B.V., een Nederlandse expert in oplossingen voor klantencontactcentra, om Verint-oplossingen en -diensten op de Nederlandse markt aan te bieden. Daarnaast spant Frontline zich in om al in het eerste jaar van het partnerschap een strategisch partner te worden.


Frontline richt zich op het aanbieden van het Workforce Optimisation-portfolio (WFO) van Verint in Nederland. Hierdoor zijn de oplossingen die organisaties het benodigde inzicht bieden om klantenserviceprocessen en workforceperformance te verbeteren, op grotere schaal verkrijgbaar. Dankzij WFO kunnen bedrijven daarnaast profiteren van omnichannel intelligence dat onder meer klantgedrag in kaart brengt aan de hand van geavanceerde analytics-technologieën. Dit kan vervolgens zorgen voor hogere omzetten, concurrentievoordeel en betere compliance en security.

Frontline focust zich op het realiseren van klantenservice aan consumenten van hoge kwaliteit. Volgens het bedrijf is de klantcontactafdeling het hart van de organisatie en zorgt die afdeling ervoor dat alles zo efficiënt mogelijk verloopt. Frontline heeft uitgebreide ervaring met oplossingen voor contactcentra en is in staat klanten te helpen en de ROI van de Workforce Optimisation-oplossingen van Verint te demonstreren.

“Dankzij het bewezen trackrecord van Frontline in de servicesector en hun ervaren werknemers beschikt het bedrijf over uitstekende kennis van verkoop en klantenservice, met een duidelijke focus op de klant”, zegt Mike Pryke-Smith, vicepresident Strategic Partnerships EMEA van Verint.

Marcel Reuvers, CEO van Frontline: “Verint-oplossingen richten zich op customer engagement en dat past precies in ons straatje. Samen helpen we organisaties om perfecte klantervaringen te creëren, die essentieel zijn voor het opbouwen en onderhouden van een goede relatie met de klant.”


Over Frontline
Frontline is expert op het gebied van klantcontactcenteroplossingen. Deze oplossingen bevatten daarnaast geavanceerde mogelijkheden voor bijvoorbeeld gespreksopname, WFM en de integratie van CRM/ERP-pakketten. De klanten van Frontline werken, net als Frontline zelf, klantgericht. De klantcontactafdeling is het kloppend hart van hun organisatie. Centraal staat een goede bereikbaarheid en een adequate afhandeling van elk klantcontact. Dat is waar het om draait, daar wordt u door uw klanten op beoordeeld en daar kan Frontline u bij helpen. Wij creëren klantbeleving! www.frontline.nl 

Over Verint Systems, Inc.
Verint® (Nasdaq: VRNT) is wereldwijd toonaangevend in Actionable Intelligence®-oplossingen met een focus op optimalisatie van customer engagement, security-intelligence en fraude, risico en compliancy. Meer dan tienduizend organisaties in 180 landen – waaronder tachtig procent van de Fortune 100 – vertrouwen op de intelligentie van Verint-oplossingen om beter geïnformeerde, effectievere en beter getimede beslissingen te kunnen nemen. Kom meer te weten over hoe we A Smarter World creëren met Actionable Intelligence® op www.verint.com

Omnichannel service
Consumentenonderzoek in twaalf landen toont aan dat klanten die het liefst via digitale kanalen contact zoeken met de klantenservice van een organisatie, meer geneigd zijn over te stappen van dienstverlener of merk dan consumenten die persoonlijk contact hebben met de klantenservice.

  • 57 procent van de consumenten wereldwijd is al langer dan drie jaar klant bij zijn of haar dienstverlener.
  • Nederlandse consumenten zijn na Japanners en Fransen het meest loyaal aan hun dienstverlener.
  • Acht op de tien Nederlandse consumenten zijn meer geneigd opnieuw producten of diensten af te nemen van dezelfde dienstverlener als zij een goede ervaring hebben overgehouden aan persoonlijk of telefonisch contact met een klantenservice, ook als dit niet de goedkoopste optie is.

asr award customer experience
Amsterdam, 5 januari 2017 – Genesys, wereldwijd leider in omnichannel customer experience en contact centeroplossingen, heeft tijdens Interactions Benelux 2016 een aantal klanten in het zonnetje gezet. Aan het eind van het grootse Customer Engagement evenement reikten Interactive Intelligence en partners vier verschillende awards uit.
Dit gebeurde voor het laatst onder de naam Interactive Intelligence: vanaf 1 december 2016 is de acquisitie door Genesys officieel afgerond en gaat Interactive Intelligence door onder de naam Genesys.

Search

Schrijf u hier in voor onze nieuwsbrief