Alle nieuwsberichten

genesys15 juni 14.00 uur

Quantum computing, artificial intelligence, apparaten die namens u communiceren. Deze technologieën leken altijd toekomstmuziek, maar zijn er vandaag de dag -- en hebben impact op de manier waarop u communiceert met uw klanten.

Registreer nu om experts te horen over waar te beginnen onderstaande technologieën te omarmen en ze op te nemen in uw customer engagement strategie.

- Artificial intelligence - chat bots, quantum computing
- Virtual en augmented reality
- Sentiment tracking, spraakherkenning
- Internet of Things (IOT)
- Cloud 2.0 of "pure" cloud en de toekomst van platform technologie

Registreer nu
Dit is een wereldwijd webinar dat live wordt gepresenteerd in Noord Amerika, Latijns Amerika, Europa en Azië. Kunt u het live evenement niet bijwonen. Registreert u zich dan toch, de opname wordt u naderhand toegestuurd.

Strong Viking
Een goede gezondheid is mooi, maar zeker niet vanzelfsprekend! Op 16 september doet Olav Wilke, werkzaam bij Genesys, samen met enkele teamgenoten mee aan de Iron Viking 42.2km marathon tijdens de Strong Viking run in Roskilde, Denemarken. Het Doel: €10.000 voor KiKa

Met deze inspanning willen zij geld inzamelen voor KiKa (kinderen kankervrij). Het streven is om €10.000 bij elkaar te buffelen en de opbrengst komt voor 100% ten goede aan KiKa! KiKa betaalt onderzoeken naar kinderkanker om er zo voor te zorgen dat er nóg meer kinderen beter kunnen worden. Kika streeft ernaar alle kinderen met kanker te genezen en dat er geen nare bijwerkingen van medicijnen zijn.

De Iron Viking 
De Iron Viking is dé ultieme Obstacle Run uitdaging voor 2017. Over een afstand van 42 kilometer (marathon) gaat Olav en zijn team klimmen, zwemmen, springen, lopen, tijgeren en samenwerken om de 100+ obstakels te overwinnen! De Iron Viking wordt georganiseerd door Strong Viking organisatie. Wij wensen Olav en zijn team veel succes in alle voorbereidingen naar de Iron Viking 42,2 km Obstacle Run en ondersteunen hen uiteraard om hun doel te bereiken!

Gartner rapport
Naarden, 23 mei 2017 — Genesys (www.genesys.com), wereldleider in omnichannel customer experience (CX) en contact center oplossingen, is voor het negende achtereenvolgende jaar gepositioneerd als Leader in het Gartner 2017 Magic Quadrant for Contact Center Infrastructure, Worldwide1 en als verst gepositioneerd voor ‘completeness of vision’.

Voor de eerste keer heeft Genesys ook de hoogste totaalplaatsing voor de ‘ability to execute’. Het 2017 report over het Magic Quadrant for Contact Center Infrastructure, Worldwide, evalueert twaalf verschillende leveranciers van contact center infrastructuur op ‘completeness of vision’ en ‘ability to execute’. Gartner positioneert daarna de bedrijven in vier kwadranten: Visionaries, Niche Players, Challengers en Leaders. Gartner definieert Leaders als bedrijven die hun huidige visie goed uitvoeren en goed gepositioneerd zijn voor de toekomst.

“Wij geloven dat deze negende achtereenvolgende keer als Leader in het Magic Quadrant for Contact Center Infrastructure, Worldwide kan worden toegeschreven aan onze langetermijnstrategie en inzet voor de markt, de gepassioneerde focus op onze klanten en de investeringen in ons Customer Experience Platform,” aldus Merijn te Booij, chief marketing officer van Genesys. “Onze positie dit jaar als totaal-leider op beide assen van het kwadrant schrijven wij toe aan ons unieke vermogen om echt omnichannel
engagement te leveren. Inclusief omnichannel journey management en omnichannel context sharing, op het hele terrein van marketing, sales en services.”

DOWNLOAD een gratis exemplaar van het 2017 Magic Quadrant for Contact Center Infrastructure, Worldwide.

Frontline gratis inspiratiesessie
Een uitstekende (omnichannel) klantbeleving ontstaat wanneer een klant in haar customer journey op alle ’touch points’ ‘’uitstekend’’ wordt geholpen. Een negatieve ervaring blijft vaak hangen en resulteert doorgaans in een slechte klanttevredenheid beoordeling. Omnichannel klantcontact kenmerkt zich door het afstemmen van alle interactiekanalen waarbij de klant centraal staat. Wanneer u dit goed georganiseerd heeft, krijgt een klant ongeacht zijn gekozen communicatiekanaal altijd dezelfde klantbeleving. Een kanaal overstijgende integrale rapportage is hierbij van groot belang. Klantbeleving staat centraal. Transacties worden per kanaal per klant in beeld gebracht en vormen de basis voor de noodzakelijke klantinzichten voor upsell en service. Mobiele en sociale kanalen spelen een belangrijke rol.

Het doel van Frontline is het continu creëren van waarde bij onze opdrachtgevers. De gecreëerde waarde uit zich niet altijd in geld, maar zit ook in aspecten als: klanttevredenheid, medewerker tevredenheid en kwaliteit van dienstverlening. Door het leveren van oplossingen, delen van kennis, expertise en netwerken creëren we samen nieuwe waarde die zich vertaald naar innovatie, besparingen (direct en indirect) en tevredenheid.

Frontline nodigt u uit om samen met ons de trends in klantcontact, vergroten van de klantbeleving, efficiënter werken en de toekomst van klantcontact te bespreken. Laat u inspireren wat vandaag de dag allemaal mogelijk is op het gebied van customer care en welke innovaties u de aankomende jaren kunt verwachten. Dit kan zowel bij u op locatie of bij ons op kantoor in Vianen. Stuur ons uw gegevens via onderstaande webformulier. Wij nemen dan contact met u op om een inspiratiesessie in te plannen.


Boek een gratis inspiratiesessie

Aantal deelnemers
 

Dukers Baelemans
Vanaf 1 mei 2017 moeten telecomproviders die de mogelijkheid bieden een mobiele telefoon in termijnen te betalen, voldoen aan de Wet op het financieel toezicht (Wft). Vanuit deze wet zijn zij verplicht consumenten op een duidelijke manier te informeren over abonnementskosten en de lening die wordt afgesloten voor de mobiele telefoon. De telecomprovider die leningen van meer dan €250 verstrekt voor een mobiele zijn verplicht te vragen naar het inkomen en de vaste lasten van hun klant. Ook moeten zij bij het Bureau Kredietregistratie (BKR) nagaan of er andere kredieten zijn afgesloten. Doordat er een lening wordt verstrekt is de telecomprovider een kredietaanbieder geworden en wordt het bijbehorende klantcontactcentra blootgesteld aan de regels die horen bij de Wft.

Wat is Wft?
Vanaf 1 januari 2014 is het Wft Vakbekwaamheidsstelsel in het leven geroepen. Het uitgangspunt van de vakbekwaamheidseisen is dat alle klantmedewerkers in een financiële onderneming vakbekwaam zijn. Met klantmedewerkers worden alle medewerkers bedoeld die zich bezighouden met het verlenen van en adviseren over financiële diensten aan klanten. Een persoon is vakbekwaam als deze over de juiste diploma’s en Permanente Educatie certificaten beschikt om financiële diensten te kunnen verlenen.*

Wat betekent dit voor de klantcontactcenters?
Wanneer u in opdracht werkt van een partij waarbij aan hun product een mogelijke financieringsconstructie gekoppeld is en de klantcontactmedewerker hierover niet alleen informeert maar ook adviseert, dan is Wft-certificering verplicht. Is dit bij u aan de orde en wilt u uw medewerkers laten voldoen aan alle eisen of wilt u weten of dit bij u aan de orde is? Dukers & Baelemans biedt alle opleidingen en Permanente Educatie die nodig zijn om uw organisatie Wft-proof te maken en te houden.

Hoe wordt u organisatie Wft-proof?
Dukers & Baelemans werkt met zowel digitale lesmiddelen als klassikale trainingen en persoonlijke begeleiding. De afgelopen jaren is uit de hoge slaginspercentages gebleken dat deze kwalitatief sterk zijn. Maar dat is het niet alleen; het is het resultaat van intensieve samenwerking tussen opdrachtgevers, cursisten en Dukers & Baelemans. Iedereen heeft een eigen voorkeur om aan de slag te gaan met de stof en zich voor te bereiden op een examen. Om hier op in te spelen biedt Dukers & Baelemans diverse leerroutes, waarmee de deelnemer zich kan voorbereiden op het Wft of PE examen en daarmee voldoet aan de vakbekwaamheidseisen die gesteld worden vanuit de wetgever.

Over Dukers & Baelemans
Dukers & Baelemans is hét opleidingsinstituut voor financiële dienstverleners en verzorgt opleidingen, trainingen en masterclasses voor grootbanken en een groot aantal verzekeraars. Wij bieden opleidingen via zowel open inschrijving als Incompany. Het aanbod sluit aan op de specifieke wensen van de klant, veranderingen in de markt en relevante wet- en regelgeving. Het vinden van de juiste balans tussen kennis, gedrag en vaardigheden is hierbij continu het uitgangspunt.

Meer weten?
Uw persoonlijke opleidingsadviseur Bart Lammers informeert en adviseert u hier graag over.
Telefoon: 088-8288788
E-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Website: www.dukers-baelemans.nl 
*www.afm.nl 

Search

Meld u aan voor onze nieuwsbrief