Alle nieuwsberichten

Wij optimaliseren onze dienstverlening

Optimale dienstverlening Frontline
Het is voor ons belangrijk om te weten welk beeld onze klanten hebben van ons als leverancier. Daarmee zijn wij in staat om onze dienstverlening te optimaliseren. Hierbij kondigen wij dan ook alvast aan dat wij in september onze klanten een enquête sturen met de vraag om hier 3 minuten de tijd voor te nemen deze in te vullen. Met de waardevolle uitkomsten kunnen wij u in de toekomst nog beter van dienst zijn. Het is voor ons belangrijk om te weten welk beeld onze klanten hebben van ons als leverancier. Daarmee zijn wij in staat om onze dienstverlening te optimaliseren. Hierbij kondigen wij dan ook alvast aan dat wij in september onze klanten een enquête sturen met de vraag om hier 3 minuten de tijd voor te nemen deze in te vullen. Met de waardevolle uitkomsten kunnen wij u in de toekomst nog beter van dienst zijn. 

Customer Journey
Onder de mensen die het onderzoek invult, verloten wij een mooie beleving die alles met het thema Customer Journey te maken heeft. 

Mocht u nu alvast een tip of opmerking hebben voor ons, laat dit dan weten via: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Search

Meld u aan voor onze nieuwsbrief