Alle nieuwsberichten

Genesys beloont Frontline met partner award

cx17 7332Van links naar rechts: Friedbert Schuh, Willem Smit, Ramon Bakker, Marcel Reuvers, Roger Beckand Verwée en Kim de Boer

Naarden, 4 juli 2017 – Genesys, wereldwijd leider in omnichannel customer experience en contact center solutions, heeft tijdens CX17, het Europese customer experience event in Brussel van 7 tot en met 9 juni, diverse partners onderscheiden met een award. Frontline ontvangt de award voor het werven van de meeste nieuwe klanten in Nederland.

Roger Beckand Verwée, senior account executive channels Benelux van Genesys: “Onze partner community is ongelooflijk belangrijk voor ons: hun kennis, ervaring en innovatief vermogen past goed bij dat van Genesys. Samen richten we ons op tevreden klanten die de beste customer experiences kunnen leveren. Dan is het mooi om één keer per jaar een aantal van deze partners in het zonnetje te mogen zetten.”

Frontline zorgde in 2016 voor de meeste nieuwe klanten voor Genesys in Nederland. Directeur Marcel Reuvers is dan ook enorm trots. “Al jaren zijn wij business partner van Interactive Intelligence en nu dus ook van Genesys. Onze focus en specialisatie maakt dat veel klantgerichte organisaties kiezen voor de software van Genesys en de bijbehorende dienstverlening van Frontline. In Nederland zijn wij de partner met de meeste Genesys-klanten.”

Het Genesys Customer Experience Platform bestaat uit drie, elkaar aanvullende oplossingen die buitengewone customer experience mogelijk maken voor organisaties van iedere omvang, ongeacht de voorkeur voor cloud-gebaseerde of onpremise oplossingen. Frontline is reseller partner voor PureConnect en PureCloud by Genesys.
- PureEngage™ is de enige omnichannel customer engagement suite voor internationale bedrijven voor het leveren van concurrerende, superieure experiences en digitale transformatie op iedere schaal.
- PureConnect™ is een bewezen multichannel engagement oplossing met uitgebreide diensten voor middelgrote en grote organisaties, beschikbaar zowel onpremise als in de cloud.
- PureCloud by Genesys™ is een unified, all-in-one oplossing voor customer engagement en samenwerking voor medewerkers, die eenvoudig in gebruik is, snel toepasbaar en gebouwd voor snelle innovatie.

Over Genesys

Genesys® verzorgt wereldwijd 25 miljard geweldige klantervaringen per jaar. Dit succes komt door werknemers en klanten elke dag met elkaar te verbinden, op alle kanalen. Meer dan 10.000 bedrijven in ruim 100 landen vertrouwen op ons customer experience-platform voor uitstekende bedrijfsresultaten en het opbouwen van langdurige relaties. Dankzij de combinatie van de beste technologie en menselijk vernuft zijn onze oplossingen een afspiegeling van natuurlijke communicatie, en werken zoals u denkt. Onze marktleidende oplossingen stimuleren daadwerkelijke betrokkenheid en presteren optimaal op alle kanalen, zowel on-premise als in de cloud. Communicatie zoals die hoort te zijn: vloeiend, intuïtief en resultaatgericht. Bezoek genesys.com op Twitter, Facebook, YouTube, LinkedIn en het Genesys-blog.

Search

Meld u aan voor onze nieuwsbrief