INFORMATIE

Alle informatie op een rij. Bekijk of download klantcases en whitepapers!

Klantcases

Laat u inspireren door de klantcases van enkele projecten die wij de afgelopen jaren hebben gerealiseerd!






Whitepapers

Download hier onze whitepapers

Klantenservice, van kostenpost naar moneymaker
Eén van de bedrijfsonderdelen die als eerste hinder ondervinden van de verminderde financiële positie is de klantenservice ofwel customer care afdeling. De reden: de customer care afdeling wordt door een aantal beleidsmakers gezien als cost center in plaats van value center. Download deze whitepaper en lees verder

Grip op je klant, nu en in de toekomst
Het accent in klantcontact ligt op de Customer Experience. Dit betekent: De klant staat centraal. Tijdens de gehele klantreis wordt de klant aan de hand meegenomen en begeleid. De klantwaarde wordt volledig benut en gemaximaliseerd. Klanten zijn loyaal. Echt? Download deze whitepaper en lees verder

Customer Journey Mapping in 5 stappen
Met customer journey mapping optimaliseer je klantprocessen en diensten. Het maakt inzichtelijk welke fasen de klant doorloopt op weg naar zijn doel en in de fase na de aankoop of beslissing. Deze methode helpt om het klantproces tot in detail te visualiseren: waar start het proces, welke hindernissen komt de klant tegen en hoe kijkt hij er achteraf op terug? En niet onbelangrijk: wordt hij ambassadeur van jouw merk?
download deze whitepaper en lees verder

+31 88 - 2 680 780
welkom@frontline.nl
Lange Dreef 15a | 4131 NJ | Vianen