AGENDA

Engage on the Road Benelux

In één dag nieuwe inzichten krijgen in trends en ontwikkelingen op het gebied van customer en employee engagement? Kom naar Engage on the Road Benelux, dit jaar in 's-Hertogenbosch. Bekijk hier het programma en meld u aan.

Contact Center Congres België

Op 27 september 2017 vindt wederom het Belgische Contact Center Congres plaats, het grootste branche congres van België. Binnenkort meer informatie.

Kennissessie

Wij delen graag onze kennis en nodigen je daarom van harte uit voor de kennissessie van 5 oktober om 13.30 uur bij ons op kantoor in Vianen. Binnenkort meer informatie.

Innovation Serie

Tijdens de Innovation Series wordt ingegaan op een specifiek business onderwerp dat is gerelateerd aan klantcontact, maar los staat van de producten en diensten die wij leveren. Deze keer alles over spraaktechnologie.

Social Service Congres

Hoe zowel mensen als technologie kunnen bijdragen aan goede digitale én persoonlijke customer service tijdens de gehele klantcyclus, hoor je tijdens het Social Service Congres op 30 november.

Interactions Benelux

Ieder jaar organiseert Genesys | Interactive Intelligence samen met haar partners het evenement "Interactions Benelux", voor alle klanten en partners in de Benelux. Binnenkort meer informatie.

CX18 in Nashville

Het jaarlijkse Customer Experience (CX) evenement van Genesys wordt in 2018 gehouden in Nashville. Binnenkort meer informatie.
+31 88 - 2 680 780
welkom@frontline.nl
Lange Dreef 15a | 4131 NJ | Vianen